Sef Santier instalatii electrice industriale
IMSAT
- București
- Permanent
- Full-time
CerinteCandidatul ideal
Minim 5 ani experienta in executie instalatii electrice industriale
Studii superioare tehnice sau experienta de cel putin 10 ani in santier, in domeniu electric
Cursurile de management constituie un avantaj
Minim 3 ani in pozitii de conducere a unor echipe de executie
Disponibilitate pentru deplasari interne si externe
Limba Engleza nivel avansat, cerinta eliminatorie
Limba Franceza - minim cunostinte medii
Bune abilitati de organizare, planificare si previzionare
Abilitati de optimizarea a proceselor
Capacitate de coordonarea a mai multor echipe
Buna cunoastere a legislatiei si normelor interne de SSM
Abilitati dovedite de manager (stabileste obiective, aloca sarcini, monitorizeaza implementarea, dispune actiuni corective)
Bun comunicator (oral/scris, public/individual)
Orientare catre rezultat, integritate, rezistenta la stres in circumstante variate
Notiuni financiare de baza ResponsabilitatiDescrierea jobului
Postul este in Bucuresti, pe santierele din tara si strainatate si raporteaza postului de Project Manager.Este conducatorul locului de munca, cu toate responsabilitatile legale si manageriale decurgand din aceasta.
Este principalul responsabil de succesul santierului pe care il conduce
Elaboreaza si conduce implementarea organizarii de santier
Verifica aplicarea corecta a metodelor de munca
Studiaza planul de implementare si elementele relevante ale contractului
Participa la KOM (Kick of meeting)
Analizeaza documentatia de executie si o distribuie si explica sefilor de echipa.
Verifica ca toate avizele necesare au fost obtinute
Estimeaza si planifica necesarul de materiale, utilaje, echipamente si resurse umane si perioadele de executie pentru lucrariile ce-i revin pe santier
Asigura organizarea rationala a proceselor de productie si a locurilor de munca din cadrul santierului, precum si distributia materialelor necesare in interiorul santierului;
Asigura livrarea la timp, conforma si cu costuri minime a lucrarilor din santier
Intocmeste rapoartele zilnice de activitate, pe care le trimite catre Managerul de Proiect (PM)
Identifica lucrari suplimentare si informeaza PM
Verifica si planifica resursele si activitatile pe termen scurt (1- 3 saptamani)
Coordoneaza toate resursele santierului, in interiorul acestuia. Asigura si incurajeaza calitatea lucrului in echipa
Intocmeste saptamanal raportul asupra stadiului avansului fizic al lucrarii
Intocmeste si actualizeaza graficul de executie a lucrarilor
Intocmeste pontajul intregului personal din santier si il trimite catre PM
Analizeaza problemele si riscurile si ia/propune (dupa caz) masuri corective
Verifica stadiul materialelor si echipamentelor livrate in santier.
Informeaza despre orice activitate care poate sa influenteze bugetul.
Controleaza permanent calitatea executiei
Coordoneaza direct executarea lucrarilor atribuite pe santierul respectiv de catre PM, cu respectarea prevederilor documentatiilor tehnice, ale normativelor in vigoare, ale procedurilor tehnice de executie (PTE), instructiunilor si deciziilor interne, la nivelul de calitate si la termnele stabilite in contractele incheiate cu Clientul;
Supervizeaza logistica legata de lucrarile din santier
Este responsabil de inventarul sculelor si al echipamentelor de lucru din santier si de verificarea periodica a acestora conform normelor legale
Verifica si avizeaza situatiile de lucrari ale subcontractorilor
Asigura receptia materialelor si echipamentelor in santier
Participa la sedinta de retur de experienta dupa terminarea lucrarilorRelatia cu clientulParticipa la intalnirile de santier cu reprezentantii clientului
Participa la intalniri de clarificare cu clientul si proiectantii
Gestioneaza relatia din santier cu contractorii si clientul
Stabileste impreuna cu clientul, atunci cand este cazul, situatiile de lucrari
Supune aprobarii clientului situatiile de lucrari si le transmite PM
Participa la receptia partiala interna, la testele de executie, precum si la receptia la terminarea lucrarilor si la punerea in functiune (impreuna cu reprezentantii Clientului)
Asigura legatura permanenta cu reprezentantii din santier ai clientului pentru rezolvarea oricaror probleme ce ar putea afecta semnarea receptiei
Oferta (bonusuri, beneficii)
Se ofera un pachet salarial atractiv si un mediu de lucru placut si profesionist, al 13lea salariu, bonuri de masa, asigurare de viata, pachet de servicii medicale la o clinica privata. In cazul deplasarilor se asigura transport, cazare si diurna.Numai candidatii selectati vor fi contactati.Beneficii
- Al 13-lea salariu
- Abonament medical
- Abonament Bookster
- Tichete de masa
Hipo.ro