HR Assistant
Professional
- Boldești-Scăeni, Prahova
- Permanent
- Full-time
- Ofera suport pentru intocmirea si gestionarea documentelor de evidenta a personalului conform legislatiei in vigoare: dosare de personal, contracte de munca, acte aditionale, decizii incetare/suspendare etc.;
- Ofera suport in efectuarea procedurilor de angajare;
- Administreaza baza de date electronica de evidenta a personalului;
- Relationeaza permanent cu angajatii si departamentul de recrutare;
- Ofera suport pentru intocmirea documentelor solicitate de angajat (adeverinte, note de lichidare, decizii etc.);
- Actualizeaza proceduri de resurse umane din cadrul companiei.
- Studii superioare;
- Experienta de minim 1 an pe o pozitie similara/intr-un department HR;
- Un nivel mediu de limba engleza;
- Excelente cunostinte de utilizare a calculatorului (nivel avansat in Excel si Word);
- Atentie la detalii;
- Persoana responsabila, organizata, orientata catre rezultat, bune abilitati de comunicare si relationare.