Asistent/a | Administrativ si Resurse Umane

Gabteo HR

  • București
  • Permanent
  • Full-time
  • Acum 2 luni
Locatie: Bucuresti, Cortina NordInformatii despre angajator:Clientul nostru este un grup de companii fondat în 1994, ce ofera servicii in zona de:
  • soluții de finanțare pentru autovehicule;
  • logistica si rent a car;
  • servicii financiare;
  • transport persoane cu șofer dedicat;
  • distribuție de legume și fructe proaspete.
Misiunea grupului este aceea de a fi un partener pe termen lung pentru oameni, furnizând servicii și produse la cel mai înalt standard de calitate.Compania din care vei face parte este un start-up in domeniul leasing-ului operational, cu o flota diversificata de masini, inclusiv marci premium.Responsabilitati:
  • Realizarea activitatilor de resurse umane, partea administrativa (completarea dosarelor de personal, semnarea actelor aditionale de catre colegi, organizarea activitatilor de Medicina Muncii);
  • Intampinarea clientilor si partenerilor care ajung la sediul companiei si directionarea lor catre colegi;
  • Preluarea facturilor primite pe e-mail si directionarea acestora catre departamentul de contabilitate;
  • Recuperarea debitelor restante si notificarea saptamanala a clientilor;
  • Gestionarea e-mail-urilor primite pe adresa de office;
  • Gestionarea atat a arhivei fizice, cat si a celei digitale;
  • Intocmirea contractelor noi si mentinerea comunicarii cu clientii;
  • Crearea si transmiterea pe e-mail a ofertei initiale de leasing operational catre client;
  • Postarea facturilor in SEAP;
  • Intocmirea de imputerniciri la cererea clientilor;
  • Mentinerea relatiei si preluarea de solicitari a clientilor existenti (telefon/mail);
  • Realizarea activitatilor de protocol la birou (primire invitati, organizare intalniri, pregatirea salilor de sedinta);
  • Organizarea calatoriilor de afaceri (rezervari hoteluri/avion/transport).
Cerinte:
  • Studii superioare finalizate;
  • Experienta de lucru in domeniul administrativ / relatii clienti / back office;
  • Limba Engleza – nivel conversational;
  • MS. Office – nivel avansat;
  • Excelente abilitati de comunicare, autodisciplina, determinare si orientat catre solutionarea problemelor;
  • Atitudine pozitiva si o dorinta continua de a invata;
  • Responsabilitate, integritate, proactivitate, atentie la detalii;
  • Orientare catre dezvoltare personala si profesionala, inclusiv prin oferire si primire feedback.

Gabteo HR

Job-uri similare

  • Asistent Administrativ

    Professional

    • București
    Job Description: Suntem in cautarea unui Asistent Administrativ pentru unul din clientii nostri, in Bucuresti. Rolul ofera oportunitatea de a te alatura unei echipe care lucreaza…
    • Acum 1 lună
    • Aplică ușor
  • Asistent Administrativ

    Professional

    • București
    Job Description: Suntem in cautarea unui Asistent Administrativ pentru unul din clientii nostri, in Bucuresti. Rolul ofera oportunitatea de a te alatura unei echipe care lucreaza…
    • Acum 1 lună
    • Aplică ușor
  • Asistent Administrativ

    Professional

    • București
    Scurta descriere a companiei Professional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market. We define our …
    • Acum 1 lună