Asistent/a | Administrativ si Resurse Umane
Gabteo HR
- București
- Permanent
- Full-time
- soluții de finanțare pentru autovehicule;
- logistica si rent a car;
- servicii financiare;
- transport persoane cu șofer dedicat;
- distribuție de legume și fructe proaspete.
- Realizarea activitatilor de resurse umane, partea administrativa (completarea dosarelor de personal, semnarea actelor aditionale de catre colegi, organizarea activitatilor de Medicina Muncii);
- Intampinarea clientilor si partenerilor care ajung la sediul companiei si directionarea lor catre colegi;
- Preluarea facturilor primite pe e-mail si directionarea acestora catre departamentul de contabilitate;
- Recuperarea debitelor restante si notificarea saptamanala a clientilor;
- Gestionarea e-mail-urilor primite pe adresa de office;
- Gestionarea atat a arhivei fizice, cat si a celei digitale;
- Intocmirea contractelor noi si mentinerea comunicarii cu clientii;
- Crearea si transmiterea pe e-mail a ofertei initiale de leasing operational catre client;
- Postarea facturilor in SEAP;
- Intocmirea de imputerniciri la cererea clientilor;
- Mentinerea relatiei si preluarea de solicitari a clientilor existenti (telefon/mail);
- Realizarea activitatilor de protocol la birou (primire invitati, organizare intalniri, pregatirea salilor de sedinta);
- Organizarea calatoriilor de afaceri (rezervari hoteluri/avion/transport).
- Studii superioare finalizate;
- Experienta de lucru in domeniul administrativ / relatii clienti / back office;
- Limba Engleza – nivel conversational;
- MS. Office – nivel avansat;
- Excelente abilitati de comunicare, autodisciplina, determinare si orientat catre solutionarea problemelor;
- Atitudine pozitiva si o dorinta continua de a invata;
- Responsabilitate, integritate, proactivitate, atentie la detalii;
- Orientare catre dezvoltare personala si profesionala, inclusiv prin oferire si primire feedback.