Product Manager (B2C)
Engie
- București
- Permanent
- Full-time
- Vei colabora cu departamentul Strategic Marketing, cu scopul de a identifica nevoile clienților, obtinând astfel informații relevante care pot determina dezvoltarea produselor viitoare.
- Vei identifica segmentul și tipul de client relevant pentru produsele din portofoliu.
- Vei crea Business Case pentru lansările de produse, în colaborare cu echipele de reporting, pricing, sales.
- Vei elabora documentația necesară în procesul de validare și implementare de produs.
- Vei iniția scrierea cerințelor de dezvoltare de noi produse sau oferte și vei participa la workshop-urile de clarificare a acestora.
- Te vei asigura că toate funcțiunile interne ale companiei sunt pregătite să susțină lansarea noilor produse/ oferte.
- Vei colabora cu departamentele IT, Vânzări, Back Office, Legal, Customer experience, Digital, Comunicare, pentru a defini procesele referitoare la implementare.
- Vei asigura comunicarea corespunzatoare a produselor dezvoltate prin colaborarea cu departamentul de Comunicare, urmărind timpii agreați.
- Vei oferi suport în elaborarea materialelor de training.
- Vei acționa ca un manager de proiect în coordonarea, gestionarea și monitorizarea eficientă a tuturor campaniilor de marketing pentru implementarea de noi produse/ oferte, pe toată durata de desfășurare a acestora, asigurându-te că sunt îndeplinite obiectivele țintă.
- Vei dezvolta o relație de parteneriat cu toate funcțiunile relevante din cadrul organizației, pentru a asigura alinierea transversală a campaniilor de marketing pentru produsele/ ofertele din segmentul de piață alocat (B2C) și pentru a garanta calitatea și performanța produselor înainte și după lansare.
- Vei iniția și propune ajustări ale produselor/ ofertelor sau ale planurilor de marketing/ programelor promoționale, dacă este cazul.
- Vei oferi suport pentru întreținerea, actualizarea și gestionarea catalogului de produse din cadrul companiei.
- Vei reprezenta compania în relațiile cu partenerii externi care participă în campaniile de marketing.
- Vei realiza analize, rapoarte de activitate pentru identificarea oportunităților de dezvoltare a liniilor de business și a vânzărilor pentru fiecare segment de piață.
- Studii superioare finalizate, cu diplomă de licență (de preferință în domeniul Marketing, Comunicare, Economic, Financiar);
- Minimum 2-3 ani experiență relevantă într-o poziție similară (management de produs și de implementare campanii de marketing);
- Minimum 2 ani experiență în management de proiect/ proiecte transversale și cu echipe mixte din diverse arii de activitate;
- Cunoștințe de lucru în Micorsoft Office;
- Cunoștințe de limba engleză la nivel mediu;
- Cunoștințe despre utilizarea instrumentelor de marketing, a stadiilor de dezvoltare ale produselor, a strategiei de preț și despre ciclul de viață al produselor;
- Cunoștințe de management de proiect;
- Foarte bune abilități de comunicare și prezentare;
- Capacitate de previziune, planificare, analiză și sinteză.
- Experiență de lucru în sisteme de tip CRM;
- Cunoașterea activității de achiziție și vânzare de gaz, energie electrică și servicii tehnice.
- Asigurare medicală privată pentru tine și familie;
- Acces la un program de dezvoltare personală și profesională;
- Tichete de masă;
- Concediu de odihnă extins, în funcție de vechimea în muncă.