
Referent Facility Management Chiajna (f/m)
- București
- 6.000 Lei pe lună
- Permanent
- Full-time
- Vei prelua, prioritiza si distribui notificarile de defectiuni din magazine catre prestatorii contractati si tehnicienii mobili, asigurand o gestionare eficienta a problemelor;
- Vei oferi suport telefonic prompt si angajatilor din magazine pentru problemele de facility management si in timpul realizarii inventarelor periodice ale echipamentelor;
- Vei elabora rapoarte periodice detaliate si vei participa activ la procesul de formare a bugetelor anuale;
- Vei intocmi rapoarte periodice privind diverse aspecte relevante din domeniul facility management, oferind o perspectiva clara asupra situatiei;
- Vei verifica intocmirea corecta a facturilor de facility management si a rapoartelor de lucrarilor aferente;
- Iti vei desfasura activitatea in Sediul Regional Lidl din Chiajna.
- Ai studii superioare finalizate;
- Experienta in domeniul facility management reprezinta avantaj;
- Ai cunostinte bune de operare Microsoft Office (Excel, Power Point, Word);
- Ai aptitudini foarte bune de organizare si planificare a timpului, atentie sporita la detalii;
- Ai abilitati de comunicare foarte bune si capacitate analitica;
- Dai dovada de proactivitate, perseverenta si orientare catre rezultate.
- Venit mediu brut lunar incepand de la 9500 RON raportat la norma de lucru mentionata in anunt (include salariu brut, tichete de masa, prime si bonusuri);
- Conteaza pe noi pentru un plan personalizat de onboarding si un mentor dedicat;
- Pentru noi conteaza sa fii motivat nu doar de echipa faina care te asteapta, ci si de un salariu competitiv si un pachet complex de beneficii (tichete de masa, tichete cadou de Paste si Craciun, bonusuri anuale si bonus jubiliar etc);
- Pentru ca sanatatea ta conteaza pentru noi, vei beneficia de asigurare medicala privata si asigurare de viata si accident;
- Conteaza pe noi pentru zile de concediu in plus, pe masura ce cresti alaturi de noi.
- Ne dorim ca ziua ta de nastere sa fie speciala si de aceea, iti oferim o zi libera de care sa te bucuri;
- Conteaza pe noi pentru dezvoltarea ta continua asigurata de programele de training dedicate pe care le oferim.
- Ai studii superioare finalizate;
- Experienta in domeniul facility management reprezinta avantaj;
- Ai cunostinte bune de operare Microsoft Office (Excel, Power Point, Word);
- Ai aptitudini foarte bune de organizare si planificare a timpului, atentie sporita la detalii;
- Ai abilitati de comunicare foarte bune si capacitate analitica;
- Dai dovada de proactivitate, perseverenta si orientare catre rezultate.
In prezent, in Romania avem peste 300 de magazine, 6 centre logistice si peste 10.500 de angajati in toata tara. In 2023, am fost desemnati Angajator de Top atat in Romania pentru al 9-lea an consecutiv, iar in Europa pentru al 8-lea an consecutiv.
Fie ca lucreaza in magazine, in depozite sau in sediile administrative, toti colegii nostri se dedica acelorasi valori si motivatiei de a fi zi de zi, impreuna, tot mai buni.
Hipo.ro