Job Description:Suntem in cautarea unui Asistent Administrativ pentru unul din clientii nostri, in Bucuresti. Rolul ofera oportunitatea de a te alatura unei echipe care lucreaza cu profesionalism, dedicare si pasiune, cu scopul de a asigura suportul managementului in activitatile cotidiene, prin gestionarea documentelor, planificarea calatoriilor si mentinerea legaturii cu furnizorii si partenerii companiei.Responsabilitati:· Preluarea si redirectionarea apelurilor telefonice· Primirea si transmiterea corespondentei· Efectuarea rezervarilor de calatorie si mentinerea evidentei asupra acestora· Mentinerea legaturii cu furnizorii· Intocmirea comenzilor de achizitie si receptia acestora· Transmiterea documentelor necesare catre departamentele aferente· Tehnoredactarea documentelor si gestionarea evidentei acestora· Primirea vizitatorilor si realizarea activitatilor de protocol pentru intalnirile desfasurate la sediuRequirementsCerinte:· Studii superioare finalizate sau in curs de finalizare· Cunostinte operare PC: MS Office, Outlook· Limba engleza - nivel conversational· Aptitudini de comunicare si relationare· Capacitate de organizare si planificare· Experienta intr-un rol similar constituie un avantaj