
Project Manager
- București
- Permanent
- Full-time
- Aptitudini excelente de comunicare
- Simt practic al afacerilor
- Abilitati de a conduce o echipa virtuala
- Ia masuri si decizii pentru a asigura progresul proiectelor
- Cunostinte avansate de business si intelegere a proceselor interne si politicilor
- Certificare de Managementul Proiectelor bazata pe metodologia Lean Six Sigma: Green Belt/ Black belt
- Certificare de Managementul Proiectelor bazata pe cel putin una din urmatoarele metodologii: Waterfall, Agile, Scrum, Hybrid (combination of the Waterfall and Agile methodologies), prince 2
- Cunostinte avansate de SQL, Excel, Access, Visio, MS Project, PowerPoint, SharePoint
- Profil puternic de leadership si abilitatea de influentare
- Abilitatea de a opera intr-un mediu de operatiuni vanzati si abilitatea de a construi legaturi puternice cu toate functiile si echipele globale implicate
- Experienta cu echipe de vanzari, sales support si customer service
- Abilitatea de a coordona echipe virtuale si abilitati bune de managementul schimbariiEngleza nivel avansat, atat vorbit, cat si scris
- Expert in comunicarea cu managementul senior (VP &
- Director)
- Conduce mai multe proiecte si procese complexe in acelasi timp
- Actioneaza ca manager de proiecte medii si mari
- Dispune de rezultate business foarte complexe
- Interpreteaza analize si rapoarte complexe, facand recomandari si/sau ia decizii in probleme moderate sau complexe
- Ofera expertiza si orientare in legatura cu imbunatatirea proceselor si stabilirea politicilor
- Rezolva probleme de business complexe si face recomandarile cuvenite
- Este responsabil pentru executia proceselor operationale de-a lungul intregului ciclu de vanzari in cadrul unei functii specifice
- Masoara, revizuieste si analizeaza eficienta si eficacitatea proceselor definite
- Responsabil pentru performanta operationala bazata pe masuratorile stabilite pentru obiectivele serviciilor/acordurilor stabilite
- Asigura implementarea procedurilor in conformitate cu prevederile legale
- Urmareste progresul performantei proceselor si informeaza managementul la cerere
- Formeaza si conduce echipele virtuale care ajuta la indeplinirea obiectivelor proiectelor
- Conduce eficient schimbarile rezultate din proiect.
- Construieste legături puternice cu celelate departamente
- Participa la toate intalnirile administrative, organizationale, generale, legate de activitatea si rolul coordonatorilor de procese si proiecte
- Conduce proiecte de imbunatatire a proceselor
- Preia controlul oricaror probleme ce se pot ivi
- Se asigura ca membrii echipei inteleg, respecta si se supun tuturor schimbarilor proceselor si urmeaza planurile de training aferente
- Se asigura ca membrii echipei au accces la instrumentele necesare implementarii proceselor
- Asigura completarea documentelor proiectelor si proceselor pe care le conduce
- Sustine si asista managerul operatiunilor de vanzare
- Sustine proiecte de dezvoltare ale departamentului cu date relevante si actiuni
- Asigura backup-ul adecvat si predarea pe durata concediului si a altor absente.
- Aplica politicile de control si calitate pentru a asigura respectarea politicilor si cerintelor de audit ale companiei
- Asistă la cerere angajatii noi cu completarea trainingurilor/sarcinilor obligatorii din Programul de Orientare al Noului Angajat.
- Ofera suport si se asigura ca noii angajati sunt complet integrati in echipa.
- Poate asista la susţinerea trainingurilor şi/sau prezentărilor despre funcţionarea proceselor din cadrul departamenului sau despre probleme de administrare de ordin general
- Acţionează ca un membru al echipei oferind informaţii, analize şi recomandări pentru a sprijini eforturile echipei.
- Participa la toate sedintele de fomare necesare si ofera feedback, informatii si recomandari pentru a ajuta la imbunatatirea trainingurilor
jobssup