
Branch Manager Pitesti
- Argeș
- Permanent
- Full-time
- Experiență relevantă în coordonarea echipelor și în dezvoltarea de business.
- Abilități excelente de leadership, negociere și comunicare.
- Orientare către rezultate și eficiență operațională.
- Cunoștințe bune de MS Office și permis de conducere categoria B.
- Experiență relevantă în coordonarea echipelor și în dezvoltarea de business
- Abilități excelente de leadership, negociere și comunicare
- Orientare către rezultate și eficiență operațională
- Cunoștințe bune de MS Office
- Permis de conducere categoria B
- 🏥 Abonament medical privat - Regina Maria
- 📚 Acces la Bookster
- 🍽 Tichete de masă (30 RON/zi)
- 🤝 Mediu de lucru colaborativ și dinamic
- 💸 Bonusuri de performanță (trimestrial, pe baza obiectivelor)
- 🚀 Implicare în proiecte cu impact real
- Coordonează activitatea zilnică a personalului aflat în subordine
- Este responsabil de respectarea normelor interne și a codului de etică și conduită Adecco la nivel global
- Realizează evaluările anuale ale colegilor din subordine
- Menține o atmosferă optimă de lucru prin comunicare eficientă și prevenirea conflictelor
- Atingerea obiectivelor stabilite anual
- Urmărește realizarea indicatorilor bugetari prin activități de vânzare și promovare a serviciilor Adecco și prin supervizarea echipei
- Întocmește și actualizează permanent „Lista 100” a clienților importanți (activi și potențiali)
- Stabilește întâlniri cu clienți existenți și potențiali pentru îndeplinirea KPI-urilor
- Completează rapoarte comerciale în platforma dedicată
- Promovează serviciile companiei în întâlniri externe
- Respectă procedurile de verificare a bonității și aplică politica de preț
- Menține o comunicare constantă cu clienții privind gradul de satisfacție și oportunitățile noi
- Întocmește oferte comerciale conform procedurilor interne
- Analizează împreună cu echipa și managementul rezultatele lunare și anuale
- Supervizează organizarea eficientă a activităților echipei
- Urmărește încasarea facturilor și comunicarea eficientă cu clienții pentru prevenirea întârzierilor
- Întocmește rapoarte săptămânale și alte situații solicitate de management
- Propune măsuri de eficientizare a activității punctului de lucru
- Organizează ședințe săptămânale cu echipa pentru alinierea la obiective
- Supune spre aprobare Bordului bugetul anual de venituri și cheltuieli al punctului de lucru
- Administrează activele din dotare și ține evidența acestora
- Asigură aplicarea corectă a reglementărilor interne
- Supraveghează utilizarea bunurilor doar în interes de serviciu și informează superiorul în caz contrar
- Întocmește lunar foaia de parcurs a automobilului utilizat în interes de serviciu
- Sprijină superiorul în analiza indicatorilor de performanță ai echipei
- Informează Directorul General și superiorul direct cu privire la aspectele din aria sa de responsabilitate
- Reprezintă compania în relația cu administrațiile locale și instituțiile publice de control