REFERENT ACHIZITII SI LOGISTICA
- București
- Permanent
- Full-time
Excelente abilități de negociere, planificare și comunicare
Cunoștințe solide de limba engleză (nivel mediu-avansat)
Familiaritate cu Excel și sisteme de gestiune/comenziResponsabilitatiResponsabilități principale:
- Gestionarea procesului complet de achiziții: cereri de ofertă, comenzi, termene de livrare și recepții
- Coordonarea relației cu furnizori interni și externi, inclusiv negocierea condițiilor comerciale
- Monitorizarea stocurilor și colaborarea cu echipele de vânzări, tehnic și logistică
- Analiza ofertelor și propunerea celor mai eficiente opțiuni comerciale
- Actualizarea constantă a datelor în sistemul intern (prețuri, termene, produse)
- Un mediu de lucru profesionist, stabil și în continuă dezvoltare
- Autonomie și încredere în gestionarea activităților curente
- Pachet salarial competitiv, bonusuri de performanță și perspective reale de evoluție
- Posibilitatea de a lucra direct cu decidenții companiei într-un context antreprenorial eficient
Hipo.ro