🌟 Oportunitate de carieră în Serviciul Clienți 🌟
Randstad
- București
- Permanent
- Full-time
Experiență anterioară de muncă într-un mediu turistic internațional reprezintă un avantaj valoros, dar nu obligatoriu.
Bune abilități de comunicare și service clienți, orice experiență în BPO / Contact center va fi un avantaj suplimentar.
Absolvent în orice disciplină / Student în an terminal.
Dorința de a căuta informațiile solicitate de la client, cu un accent puternic pe rezolvarea cererilor clientului.
Cunoștințe Microsoft Office, Outlook, Social Media.
Disponibilitatea de a lucra într-un mediu de contact center cu schimburi rotative. Responsabilitati🌍 Locație: București🎙️ Limbi: Italiană, Franceză, Germană la nivel C1 și Engleză la nivel B2🔑 Responsabilități cheie:Oferirea de servicii exemplare pentru clienți prin apeluri telefonice / e-mail / rețele sociale.
Gestionarea apelurilor telefonice / e-mailului / solicitărilor clienților din rețelele sociale și gestionarea întrebărilor despre noile rezervări, modificări ale rezervărilor existente și alte servicii. Alte informatii🎁 Beneficii Oferite:Pachet salarial competitiv.
Pregătire temeinică care să permită întregii echipe să performeze eficient.
Oportunități de dezvoltare în carieră în cadrul unei echipe internaționale în dezvoltare.Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV. Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.
Hipo.ro