
Specialist Achizitii
- București
- Permanent
- Full-time
- Procesarea comenzilor zilnice de achizitii;
- Negocierea celor mai bune preturi, precum si a altor termeni specifici cu furnizorii, acordand o atentie sporita la detalii;
- Oferirea de suport atat cross-departamental, cat si in cadrul departamentului de achizitii;
- Mentinerea unor relatii stranse cu furnizorii si identificarea de noi oportunitati de colaborare;
- Investigarea si solutionarea oricaror dificultati legate de comenzi sau facturi;
- Asigurarea mentinerii unor relatii bune cu clientii interni si externi, printr-un comportament profesional si in conformitate cu politicile si practicile companiei.
- Studii superioare finalizate;
- Experienta in achizitii de cel putin 2 ani;
- Experienta in companii de distributie;
- Limba engleza la nivel mediu/avansat;
- Abilitati de negociere, organizare si rezolvare a problemelor;
- Bune abilitati de comunicare si lucru in echipa.