Operator Facturare - Chiajna
Professional
- Ilfov
- Permanent
- Full-time
- Înregistrează documente în sistemele informatice.
- Generează documente primare.
- Generează documente de transport.
- Verifică în mod continuu corelația stocului din: sistemul informatic cu stocul din fișierul excel și cu stocul faptic.
- Informează superiorul ierarhic asupra consumabilelor necesare, transmite comenzile de reaprovizionare către Departamentul de Achiziții sau direct către furnizori.
- Minim studii liceale.
- Experiență profesională minim 2 ani în domeniile gestiune depozit, aprovizionare, logistică, facturare; de preferat în domeniul anvelopelor și/sau piese auto de schimb.
- Noțiuni de contabilitate primară.
- Cunoștințe de operare MS Office la nivel mediu.
- Limbă engleză nivel mediu.
- Permisul auto constituie un avantaj.
- Persoană dinamică, atentă la detalii, orientată spre rezultat și către clienți.