Product Manager
Engie
- București
- Permanent
- Full-time
- Vei colabora cu echipa de product management și cea de vânzări pentru a defini strategiile de marketing și ciclul de viață al produselor din portofoliu, atât pentru segmentul B2C, cât și pentru cel B2B.
- În colaborare cu Departamentul Strategic Marketing, vei identifica nevoile clienților și vei obține informații relevante pentru îmbunătățirea produselor existente.
- Cei realiza analize constante ale ratelor de adoption/ conversion/ churn la nivel de produs și vei propune măsuri pentru a asigura un ROI în parametrii asumați în business case.
- Vei realiza analize de competiție și rapoarte de activitate pentru identificarea oportunităților de dezvoltare a liniilor de business în fiecare segment de piață.
- Vei iniția și propune soluții de îmbunătățire pentru produsele din portofoliu.
- Vei redacta cerințe noi de dezvoltare pentru produsele din portofoliu și vei participa la workshop-uri de clarificare a acestora.
- Vei colabora cu departamentele implicate pentru definirea proceselor referitoare la implementarea campaniilor.
- Vei asigura suport în procesul de testare înainte de lansare.
- Vei monitoriza și analiza constant performanța produselor/ ofertelor și experiența clienților post-lansare pentru a asigura îndeplinirea obiectivelor companiei.
- Vei asigura planificarea și coordonarea eficientă a campaniilor de marketing pentru produsele din portofoliu, având ca obiectiv susținerea vânzărilor și maximizarea marjei comerciale.
- Vei propune soluții și metode pentru atingerea obiectivelor și pentru rezolvarea problemelor sau schimbărilor apărute în timpul desfășurării campaniilor.
- Studii superioare finalizate cu diplomă de licență (de preferință în domeniul Marketing, Comunicare, Economic, Financiar);
- Minimum 2 ani experiență relevantă într-o poziție similară (management de produs și de implementare campanii de marketing);
- Minimum 2 ani în management de proiect/ proiecte transversale și cu echipe mixte din diverse arii de activitate;
- Foarte bune cunoștințe de lucru în Microsoft Office și baze de date;
- Cunoștințe de limba engleză - cel puțîn nivel mediu;
- Cunoștințe de lucru în sisteme CRM, SAP, Salesforce;
- Foarte bune abilități de analiză și sinteză;
- Bune abilități de comunicare și prezentare;
- Abilități de prioritozare;
- Capacitatea de a lucra autonom;
- Atenția la detalii;
- Proactivitate.
- Asigurare medicală privată pentru tine și familie;
- Acces la un program de dezvoltare personală și profesională;
- Tichete de masă;
- Concediu de odihnă extins, în funcție de vechimea în muncă.