Operator Call Center
Anvelope.ro
- București
- Permanent
- Full-time
- O persoana tehnica sau deschisa sa asimileze aceste cunostinte;
- Abilitati de comunicare cu clientii foarte bune;
- Atitudine pozitiva, flexibilitate si rezistenta la stres;
- Proactivitate;
- Orientare catre client si foarte mare atentie la detalii;
- Perseverenta/putere de convingere;
- Asumare responsabilitati;
- Timbru vocal placut si usurinta in exprimare;
- Cunostinte foarte bune de operare pe calculator;
- Experienta in domeniul auto constituie un avantaj.
- Preluarea rapida a apelurilor telefonice;
- Preluarea cererilor si redirectionarea catre departamentul dedicat;
- Inregistrarea tichetelor cu solicitari din partea clientiilor,
- Gestionarea solicitarilor prompt, intr-o maniera placuta pentru client;
- Inregistrarea corecta si completa a informatiilor/comenzii obtinute in urma apelurilor in aplicatia software interna;
- Propunerea de oferte adaptate pentru nevoile clientilor, pentru a le oferi acestora produsele si serviciile de care au nevoie, oferind numai informatii corecte, concrete si intr-o maniera profesionala;
- Adoptarea unei atitudini pozitive si orientarea catre client.
- Un mediu de lucru tanar si competitiv cu reale oportunitati de promovare in functie de performante;
- Pachet salarial fix + buget platforma Benefit (tichete de masa) + bonus in functie de rezultatele pe care le generezi.
jobssup