
Contract Claims Manager
- Cluj-Napoca, Cluj
- Permanent
- Full-time
- Elaboreaza corespondenta contractuala, inclusiv notificarile, revendicarile, propunerile de modificare, raspunsurile la scrisorile primite, conform cerințelor și termenelor contractuale.
- Analizeaza riscurile contractuale care deriva din activitatea desfasurata, si le semnaleaza în timp util.
- Gestioneaza activitatile legate de aspectele contractuale, incusiv analiza corespondentei, a revendicarilor primite, pregatirea raspunsului la corespondenta, modificari contractuale.
- Participa la negocierile legate de revendicari/modificari/alte aspecte contractuale.
- Analizeaza drafturile de contract propuse de Clienti (publici/privati) in faza de ofertare, in vederea identificarii riscurilor cu scopul de prevenire a acestora, si propune variante alternative in vederea medierii semnarii contractelor.
- Participa la procesele de negociere a contractelor cu clientii si subcontractorii.
- Elaboreaza procese si proceduri specifice managementului de contract, modalitatilor de lucru pentru gestionarea contractelor, revendicarilor, despagubirilor, disputelor etc.
- Dezvolta o abordare comerciala pragmatica bazata pe analiza contractuala a proiectelor, astfel incat sa protejeze interesele companiei.
- Ofera consiliere proactiva cu privire la probleme specifice, riscuri, activitati contractuale/reclamatii, tinand cont de contract și obiectivele de afaceri.
- Raporteaza activitarea de gestionare a contractelor si cea de reclamatii catre echipele de proiect, juridice și de management al contractelor.
- Se asigura ca indicatorii de performanta in aria de gestionare contracte sunt raportati conform termenelor limita de raportare, si colecteaza contributiile managerilor de contract cu furnizorii cheie și managerii de asigurări.
- Ofera instruire partilor interesate din proiecte cu privire la gestionarea contractelor/reclamatiilor.
- Pregateste fisierele DAB, notele de trimitere pentru Consiliul de Arbitraj al Litigiilor sau alte mecanisme de solutionare litigii.
- Ofera sprijin Echipei Juridice prin participare activa in comisiile de adjudecare sau in procesele de litigii.
- Absolvent studii superioare.
- Experienta in proiecte de tip EPC si/sau parteneriat de consortiu.
- Capacitatea de a interpreta documente contractuale, inclusiv termeni, conditii, planificare si specificatii tehnice.
- Abilitati excelente de a sustine prezentari pentru diverse tipuri de audiente.
- Abilitatea de a gestiona situatii comerciale si juridice conflictuale.
- Excelente abilitati de comunicare, relationare si adaptare.
- Experienta anterioara pe o pozitie similara sau de conducere reprezinta un avantaj.
- Engleza avansat (scris si vorbit).