Key Account Manager
Softeh Plus
- București
- Permanent
- Full-time
- Studii superioare;
- Abilitati excelente de comunicare, negociere si mediere;
- Experienta in activitati de contractare, atat cu unitati bugetare cat si cu entitati juridice private, de dimensiuni medii si mari;
- Experienta in domenii cu venituri recurente (abonamente);
- Cunostinte de operare MS Office (Outlook, Word, Excel);
- Cunostinte de elaborare, analiza si corectare propuneri de contracte;
- Limba engleza – nivel mediu
- Deplasari in tara: rar
- Gestionare portofoliu de clienti alocat;
- Preluare solicitari din partea clientilor existenti, privind: functionalitati noi / aplicatii noi / licente suplimentare;
- Elaborare si transmitere oferte;
- Negociere si contractare – inclusiv redactare/corectare propuneri de contracte/clauze/acte aditionale;
- Identificare oportunitati de „up-selling” si „cross-selling” in interiorul portofoliului de clienti;
- Colaborare continua cu departamentele interne Softeh Plus (programare/suport/contabilitate);
- Urmarire lunara a decontarilor recurente in relatia cu clientii, din portofoliul alocat, si raportarea informatiilor;
- Contractare servicii anuale de suport (reinnoire si prelungire contracte) in special pentru beneficiarii din zona institutiilor publice; Renegocieri periodice cu clientii existenti;
- Monitorizare solduri clienti;
- Oferim pachete salariale competitive. Stim ca este primul lucru ce motiveaza angajatii.
- Asiguram training-uri interne si familiarizare cu tehnologiile folosite.
- Avem sediul intr-o locatie centrala, cu multe mijloace de transport in preajma.
- Nu discriminam. Toata lumea are sanse egale; diferenta o faci tu, prin activitate si implicare.
jobssup