
Specialist salarizare si administrare personal - Constructii/ Infrastructura
- București
- Permanent
- Full-time
Anul 2005 a reprezentat momentul concretizarii unui ideal: fondarea unei agentii de recrutare si executive search ce pune la dispozitia clientilor sai atat consultanta in recrutare si headhunting, precum si intreaga gama de servicii aferente capitalului uman.
Adaptam cu succes noile tendinte din domeniul Resurselor Umane si utilizam creativ oportunitatile pe care le ofera mediul economic pentru atingerea target-urilor comerciale si de comunicare ale partenerilor nostri.
Activitatea noastra se traduce in solutii inteligente bazate pe baze de date complete si complexe, aplicatii web, portaluri de informare si socializare, baterii de teste concepute si implementate impreuna cu fiecare dintre parteneri, campanii de marketing online si headhunting.CerinteCandidatul Ideal
Cerințele postului:︋︊︉︋︂︄︈︈︂︆︄︃︁︁︎︌︈︂︇︍︈︆︅️︊︄︈︌︊︎︂︎
- Experiență anterioară în HR (preferabil în domeniul construcțiilor/infrastructurii).
- Cunoștințe solide de legislația muncii, Revisal și SSM.
- Abilități organizatorice, de comunicare și gestionare a situațiilor complexe.
- Disponibilitate pentru deplasări pe șantiere, ocazional.ResponsabilitatiResponsabilități principale:1. Recrutare și selecție:
- Identificarea nevoilor de personal (muncitori calificați/necalificați, ingineri, șefi de șantier,
personal suport).
- Publicarea anunțurilor și selecția CV-urilor.
- Organizarea și participarea la interviuri.
- Verificarea documentelor de calificare (autorizații, atestări profesionale).
2. Administrare personal si salarizare
- Întocmirea contractelor de muncă, actelor adiționale și deciziilor administrative.
- Gestionarea dosarelor de personal și a pontajelor pentru echipele de șantier.
- Operarea în Revisal și menținerea relației cu ITM.
- Centralizarea concediilor, orelor suplimentare și deplasărilor
- Intocmirea statelor de salarii lunare, gestionarea bonusurilor, avansurilor si tichetelor de masă.
- Emiterea adeverințelor necesare angajaților.
3. Legal și SSM:
- Organizarea controalelor medicale periodice și instruirilor SSM/PSI, prin colaborare cu companiile catre care sunt externalizate aceste servicii.
- Colaborarea cu responsabilii SSM și șefii de șantier pentru respectarea normelor legale.
- Pregătirea documentelor pentru controale, atunci cand este cazul (ITM, ISCIR etc.).
4. Relații de muncă și suport:
- Sprijin pentru angajați în relația cu autoritățile (CNPP, Casa de Pensii etc.).
- Gestionarea conflictelor de munca (daca este cazul) și menținerea unui climat organizațional pozitiv.
5. Raportări:
- Elaborarea de rapoarte privind fluctuația personalului, absenteismul și indicatorii de HR.
Hipo.ro