
Back Office Clerk - Vânzări sectorul Chimica
- Sebeș, Alba
- Permanent
- Full-time
Comunica cu clientii din momentul primirii comenzii pana la livrarea produselor finite;
Pregateste documentele comerciale (ex: facturi proforme, packing list, certificate de origine, etc);
Monitorizeaza comenzile deschise;
Administreaza baza de date a clientilor pe care ii are in portofoliu;
Ofera suport / consiliere clientilor (ex. Lista de preturi, date privind livrarile, etc.)
Verifica zilnic stocurile;
Intocmeste diferite rapoarte, situații, statististici etc.
Colaboreaza cu alte departamente (logistică, producție rășini, achiziții materii prime sector chimicale) in scopul finalizarii in timp util si eficient a intregului proces de vanzare.ProfilStudii superioare - de preferabil în domeniul chimic;
Experienta relevanta intr-o pozitie similara.
Orientat spre client si spre indeplinirea obiectivului;
Abilitatea de a gestiona simultan mai multe prioritati;
Abilitatea de a lucra cu un volum mare de informatii;
Cunostinte de limba engleza - nivel avansat;
Cunostinte foarte bune de operare in MS Office;
Abilitati de comunicare, lucru in echipa, auto-initiativa, independent, constiincios si organizat;Ceea ce oferimSalariu motivant;
Primă de prezență - apreciem implicarea ta!
Bonus de performanță - încurajăm și premiem performanța!
Spor de 5% pentru minim 3 ani vechime în muncă - rasplătim experiența ta de până acum!
Tichete de masă de 40 lei / zi;
Transport decontat conform politicilor companiei - cautăm soluții pentru ca tu să faci parte din echipa noastra!
Primă de recomandare - te incurajăm să contribui la formarea echipei noastre!
Abonament medical - sănătatea ta este și una din prioritățile noastre!
Posibilitate de dezvoltare profesională continuă;
Parte a unei echipe dinamice în continuă dezvoltare;