Office Assistant - Distributie Ambalaje (sector 1)

QLT Group

  • București
  • 4.000-4.800 Lei pe lună
  • Permanent
  • Full-time
  • Acum 18 zile
Scurta descriere a companieiMISIUNEA QLT® Group România | RecrutareIdentificam, selectionam si recomandam candidati talentati prin care companiile se pot dezvolta. Oamenii fac diferenta, iar succesul unei companii este garantat doar de calitatea oamenilor integrati in companie.Principala caracteristica care ne defineste ca profesionisti este usurinta de a identifica potentialul candidatilor si capacitatea acestora de a se integra si de a aduce plus valoare echipelor in care vor fi integrați."Pesimistul vede dificultăți în orice oportunitate. Optimistul găsește oportunități în orice dificultate.” (Winston Churchill)" CerinteCompania activeaza în domeniu ambalajelor pentru diferite industrii, de peste 15 ani. Vanzarile sunt exclusiv B2B si se focusează cel mai mult pe ambalaje de viitor, precum cele sustenabile și prietenoase cu natura, cu scopul de a elimina cat mai mult plastic din piata.
Obiective principale: Suport avansat in derularea activitatilor administrative si de back-office. Activitatea se desfasoara 100% de la biroul din Piata Victoriei.Cerinte:
  • Studii superioare finalizate;
  • Experienta pe un post similar de back-office: suport vanzare, secretariat etc;
  • Abilitati excelente de comunicare si adaptare;
  • Engleza nivel mediu-conversational;
  • Abilitati de operare PC: MS Office (Word, Excel, PP, e-mail);
  • Experienta de lucru cu ERP-uri, CRM-uri si softuri de contabilitate;
  • Atentie la detalii si implicare activa in sustinerea activitatilor administrative;
  • Cunstinte de contabilitate primara, facturare, calcul preturi.
ResponsabilitatiResponsabilitati:
  • Verifica si inregistreaza documentele in ERP si in softurile utilizate de companie;
  • Centralizeaza si transmite documente catre alte departamente si colaboratori;
  • Emite documete contabile dupa un proces digital si automatizat;
  • Reinnoieste si negociaza contractele cu diversi furnizori;
  • Verifica si inregistreaza documentele primite de la furnizori;
  • Verifica o serie de procese daca s-au facut corect;
  • Intermediaza relatia cu autoritatile statului;
  • Alte activitati specifice de secretariat. Alte informatii
Oferta:
  • Salariu negociabil 4000-4800 lei net +600 lei tichete masa;
  • Decont transport si prime anuale, de sarbatori;
  • Contract cu norma intreaga si stabil;
  • Locatie birou Piata Victoriei (100% activitate birou);
  • Program L-V, 8h/zi, 9.00-17.30.
Beneficii
  • Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
  • Decontarea transportului
  • Laptop
  • Telefon mobil
  • Tichete de masa
Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV. Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.

Hipo.ro

Job-uri similare

  • Office Assistant

    Electromontaj

    • București
    Scurta descriere a companiei Electromontaj este o companie globală de construcții-montaj, cu sediul în România, cu proiecte în întreaga lume. Proiectăm, construim, transformăm şi…
    • Acum 2 luni
  • Assistant Front Office - Part time 4h (f/m)

    Lidl

    • București
    Impreuna suntem Lidl, Angajator de Top in Romania si Europa pentru al saptelea an consecutiv. Vino alaturi de noi sa faci parte dintr-o echipa pe care te poti baza, in care poti cr…
    • Acum 1 lună
  • Front Office Assistant - 2 years determined contract

    SGS

    • București
    Company Description SGS este liderul mondial în domeniul inspecției, verificării, testării și certificării. Suntem recunoscuţi ca reper global pentru calitate şi integritate. Cu …
    • Acum 2 luni