
MANAGER CALITATE
- București Ilfov
- Permanent
- Full-time
- Proiectare, implementare, certificare şi îmbunătăţire continuă a sistemului de management al calităţii si sugurantei
- Elaborează şi actualizează politica pentru calitate, corelat cu obiectivele strategice şi cu cerinţele de creştere a eficacităţii şi de îmbunătăţire continuă a sistemului de management calitate ;
- Coordoneazǎ activitatea Comitetului de Reglementǎri Interne si asigură respectarea standardului in procesul de elaborare reglementari, cresterea eficacitǎtii acestui proces si diminuarea riscurilor de conflict dintre modul de procesare si prevederile reglementǎrilor interne, care pot afecta calitatea şi securitatea produselor/serviciilor livrate
- Asigurǎ planificarea si derularea auditurilor interne de sistem, produs, proces şi a auditurilor de secundă şi terţă parte, in conformitate cu cerintele sistemului de management al calitatii şi corelat cu cerintele clientilor si ale organismelor de reglementare şi certificare şi asigurǎ inregistarea, evidenta si arhivarea rezultatelor acestor audituri;
- Asigurǎ monitorizarea conformării si adecvarii modului de derulare si organizare al activităţilor şi proceselor la cerinţele şi prevederile reglementǎrilor sistemului de management al calitatii, la cerinţele clienţilor şi ale autoritǎţilor de reglementare;
- Asigurǎ stabilirea şi acceptarea acţiunilor de corecţie/corective sau de îmbunătăţire privitoare la înlăturarea neconformităţilor de sistem/produsserviciu, sesizate în auditurile interne, în auditurile efectuate de secundǎ şi terţǎ parte în şi în auditurile efectuate de la furnizori;
- Asigurǎ derularea procesului de proiectare, adaptare si implementare de noi tehnici cu caracter organizatoric care sa creasca eficienta si eficacitatea activitatilor de management;
- Asigurǎ proiectarea si implementarea sistemului de management al proceselor si monitorizarea indicatorilor de performata aferenti acestora, în scopul cresterii eficientei activitatii prin mentinerea riscurilor in limite acceptate si aplicarea de masuri de îmbunătăţire continua.
- Studii superioare tehnice /proiectant sisteme de management al calitatii/ auditor intern.
- Experienta relevanta de minim 10 ani, din care minim 2 ani in aviatie, pe o functie similara in asigurarea calitatii.
- Cunostinte avansate de limba engleza/ Cunosterea unei alte limbi de circulatie europeana -franceza/germana /italiana - la nivel mediu reprezinta un avantaj.
- Utilizare MS Office; Cunostinte utilizare SAP - reprezinta un mare avantaj
- Abilitati de organizare, planificare si comunicare
- Rigurozitate si atentie la detalii
- Orientare catre rezultate si respectarea termenelor
- Cursuri Regulament EU 1321/2014 (part 145) & Regulament EU 748/2012 ( part 21);
- Curs SMS, inclusiv “Factor Uman”;
- Curs ISO 9100.
- Tichete masa
- Asigurare medicala
- Bonus anual de performanta
- Bonus de fidelitate
- Decontare transport
- Zile suplimentare de CO
- Alte drepturi conform CCM.