Asistent/a manager
Expertagro Trading
- București
- Permanent
- Full-time
- Bune cunostinte lingvistice (limba engleza scris/citit, nivel avansat, limba italiana reprezinta un avantaj)
- Cunostinte avansate Microsoft Office,
- Cunostinte facturare / contabilitate primara
- Personalitate energica, gandire pozitiva, autodidacta, rezistenta la stres si program prelungit
- Cunostinte corespondenta de afaceri, disponibilitate pentru deplasari in tara si strainatate
- Experienta de minim 1 an pe un post similar reprezinta un avantaj
- Cunostintele in domeniul horticol si al vanzarilor de utilaje agricole, pieselor de schimb si consumabilelor aferente (reprezinta un avantaj)
- Dorinta de munca, de a invata si perseverenta sunt esentiale
- preia apelurile telefonice si mail-urile;
- rezolva orice solicitare venita din partea clientilor;
- intocmeste si tine evidenta contractelor cu clientii si furnizorii;
- emite facturi proforma / facturi fiscale;
- plaseaza diverse comenzi;
- asigura suport administrativ colegilor si mentine relatia cu clientii firmei;
- elaboreaza, redacteaza si indosariaza documentele si situatiile cerute de manager;
- supravegheaza si urmareste parcursul unei livrari de la expeditor catre destinatar si verifica returul documentelor- traduce si redacteaza documente;
- participa la targuri si expozitii nattionale si internationale
jobssup