
Reporting Analyst
- București
- Permanent
- Full-time
Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate.Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how-ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare.Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Quality Management, astfel încât, raportul calitate - cost, să reprezinte un castig pentru dumneavoastră.Suntem specializați în funcție de industrie și răspundem mereu adecvat cerințelor specifice.Consultanța specializată și echipa dedicată, cu experiență relevantă pentru fiecare companie și specializată pe industrii, alături de companie de la semnare și pe tot parcursul derulării contractului/proiectului.Tratăm cu responsabilitate fiecare solicitare venită din partea fiecărui partener.Cerinte- Diploma de licenta intr-un domeniu legat de afaceri, cu accent pe finante, contabilitate sau economie;
- Minim 4 ani de experienta in raportare financiara;
- Competente exceptionale de utilizare a calculatorului, cu o buna cunoastere a instrumentelor Microsoft Office, in special Excel; experienta cu SQL, Power BI, Business Objects sau altele similare este un avantaj;
Intelegere solida a principiilor contabile (IFRS) si a conceptelor financiare.Responsabilitati- Pregatirea, consolidarea si revizuirea corecta si la timp a rezultatelor financiare lunare (inclusiv provizioane si alte ajustari in conformitate cu cerintele IFRS).
- Pregatirea si analiza vederii consolidate a rezultatelor financiare pentru anul fiscal actual si anterior pentru raportarea IFRS (PL, BS, Cash Flow).
- Pregatirea estimarilor de impozit pe profit si a calculului de impozit amanat. Asigurarea conformitatii situatiilor financiare cu cerintele de audit si SOX.
- Asistenta pentru departamentul de contabilitate si alte departamente in pregatirea inchiderilor lunare/anuale.
- Analiza si colectarea precisa a datelor pentru diverse tipuri de rapoarte de business.
- Examinarea periodica a rapoartelor de date pentru identificarea si rezolvarea problemelor.
- Realizarea de analize financiare ad-hoc, inclusiv analize de investitii, pentru sprijinirea procesului decizional in companie.
- Oferirea de suport auditorilor interni si externi in timpul procedurilor de audit.
- Revizuirea activa a rezultatelor financiare si a proceselor din diverse domenii ale afacerii si identificarea oportunitatilor de imbunatatire.
- Optimizarea continua a proceselor si modelelor pentru a oferi perspective mai rapide si mai relevante;
- Parteneriat activ cu organizatia si educarea echipelor in utilizarea si interpretarea rapoartelor financiare.Poti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa iti faci si un CV.
Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau poti importa datele din Linkedin sau Facebook.
Hipo.ro