
HR Operations Specialist - temporary, 1 year
- Ploiești, Prahova
- Temporar
- Full-time
Toata activitatea de arhivare si fluxul de documente sunt in sarcina acestei pozitii.Mai multe despre rolul tău:
- Asigura suport pentru semnarea contractelor de munca cu angajatii noi localizati la sediu
- Se asigura ca la dosarul de personal sa existe toate documentele solicitate la angajare
- Emite adrese, adeverinte si diverse documente de personal (adeverinte, copii carti de munca, registrul salariatilor, copii fluturasi de salariu, fise/adeverinte fiscale, etc) solicitate de angajati / fosti angajati si se asigura de inregistrarea acestora in registrul de personal
- Administreaza dosarele de personal si se asigura ca acestea contin copii si/sau originalele dupa toate documentele de personal: contract de munca, acte aditionale, copii diplome de studii, copie carte de identitate, copie carnet de conducere, copie carnet de munca, decizii de sanctionare disciplinara, alte decizii (de gestiune, etc), fisa de aptitudini, cereri din partea salariatului (de concediu crestere copil, de concediu fara plata, de demisie etc), fisa postului pentru fiecare functie detinuta, alte documente relevante (evaluari, documente de calificare profesionala interna, cazier etc)
- Arhiveaza documentele de personal conform legislatiei in vigoare si cu respectarea procedurilor si politicilor in vigoare
- Conduce proiectele de arhivare si, daca este necesar, gestioneaza relatia cu furnizorii externi
- Informeaza angajatii si le ofera suport asupra modului de completare a diferitelor formulare interne
- Raspunde intrebarilor angajatilor si se asigura ca acestia au inteles corect informatiile
- Verifica valabilitatea actelor prezentate de angajati si se ocupa de actualizarea permanenta a informatiilor
- Administrarea sistemelor de management al angajatilor
- Actualizeaza sistemele interne de evidenta a angajatilor cu toate modificarile aparute (salariu, functie, manager direct, department, date personale, etc)
- Asigura imbunatatirea continua a proceselor si a sistemelor HRIS pentru a asigura standarde ridicate de precizie a datelor, disponibilitate si respectarea cerintelor de audit SOX HRIS.
- Participa si/sau conduce proiecte de administrare a resurselor umane locale, Bergenbier si globale, Molson Coors Brewing Company
- Intocmeste rapoarte si executa alte activitati de resurse umane
- Intocmeste si trimite catre auditori rapoarte / situatii / documente solicitate
- Tine evidenta concediilor de odihna
- Ofera suport HR Business Partner si HR Director prin intocmirea tuturor rapoartelor solicitate de acestia
- Tine evidenta concediilor de odihna pentru fiecare departament (zile de concediu efectuate / ramase de efectuat) si verifica pontajele cu cererile de concediu de odihna, certificatele medicale si alte referate din cursul lunii
- Gestioneaza o situatie corecta a conturilor bancare (IBAN) ale salariatilor
- Informeaza salariatii cu privire la modificarile salariale si se asigura de acordul scris al acestora pentru aplicarea retinerilor din salariu
- Transmite rapoartele specifice inchiderii de luna si notele contabile referitoare la salarii catre departamentul financiar
- Are permanent o atitudine customer service, placuta, calma, profesionala
- Asigura suport in procesul de actualizare a ghidurilor de informare si formularele folosite in activitatile de resurse umane de catre angajati, precum si actualizarea lor in mediile de comunicare (foldere comune, intranet, etc)
- Studii superioare (de preferinta economice) - nu este obligatoriu, insa constituie un avantaj
- Cunostinte de limba engleza - nivel mediu/avansat
- Curs/calificare: Inspector Resurse Umane - nu este obligatoriu, insa constituie un avantaj
- Minim 2 ani experienta in administrarea de personal si relationarea cu angajatii
- Experienta in lucrul cu sisteme de management al angajatilor (HRIS)
- Cunostinte de legislatia muncii si salarizare
- Cunostinte operare sisteme de salarizare
- Gandire analitica
- Abilitati analitice si de consolidare
- Abilitati de planificare, organizare si control al activitatii cat si organizare si eficientizare a muncii
- Abilitati foarte bune de comunicare
- Atentie la detaliu si acuratete
- Lucru cu date confidentiale
- Salariu atractiv;
- Bonus anual de performanță;
- Buget lunar Benefit: 874 RON;
- Abonament medical;
- Linkedin Learning, abonament Bookster;
- Acces la platforma de sănătate și bunăstare ”Telus”;
- Asigurare de viață;
- Bonus de Crăciun;
- Primă de vacanță;
- 23 zile de concediu de odihnă anual.