Contabil
B3ton
- București
- Permanent
- Full-time
- Absolvent studii superioare in domeniul economic;
- Experiență anterioară în domeniul controlului costurilor, preferabil în industria ospitalității
- Cunoștințe solide de contabilitate și analiză financiară
- Foarte bune abilitați de operare PC (MS Office) precum si programe de gestiune;
- Abilități excelente de comunicare și negociere;
- Capacitatea de a lucra sub presiune și de a respecta termene limită stricte;
- Flexibilitate și adaptabilitate la un mediu de lucru dinamic.
- Vei fi responsabil de monitorizarea și analizarea costurilor în cadrul tuturor restaurantelor din grup;
- Realizarea pontajului;
- Efectuarea de plati;
- Vei colabora îndeaproape cu managerii fiecărui restaurant și cu managementul firmei pentru a asigura eficiența și controlul bugetar riguros;
- Monitorizezi costurile fiecărui restaurant in parte si optimizarea acestora;
- Identifici ariile ce necesita îmbunătățiri si propui soluții de diminuare a costurilor;
- Calculezi costurile rețetelor in colaborare cu managerul de locație, managementul general si bucătarul șef;
- Controlezi prin sondaj situația costurilor cu marfa si materialele din toate departamentele restaurantelor;
- Efectuezi auditări interne in intervalele stabilite cu managementul sau la cererea acestuia si /sau prin sondaj neanunțate;
- Redactezi si raportezi costurilor specifice pe fiecare restaurant in parte;
- Realizezi inventarele in fiecare locație in parte, in colaborare cu managerul de locație si bucătarul sef;
- Raportezi lunar, săptămânal sau la cerere rezultatele activității de gestiune către managementul companiei;
- Redactezi, optimizezi si implementezi procedurile specifice de control al costurilor in fiecare locație in parte;
- Respecți legislația fiscala in vigoare si asiguri conformitatea acesteia pe fiecare restaurant in parte;
- Dezvolți in colaborare cu managementul, strategii de preturi si bugete;
- Gestionezi și verifici documentele contabile primare (facturi, chitanțe, note de contabilitate).
- Mentinerea unei situatii la zi cu statusul facturilor catre furnizorii;
- Verificarea NIR-urilor, fiselor de transfer, comenzilor de marfa si acuratetea acestora;
- Monitorizarea bugetelor si optimizarea cheltuielilor.
- Salariu competitiv, ajustabil în funcție de experiență și performanță;
- Posibilitatea de dezvoltare profesională într-un mediu stimulativ;
- Masa asigurata in timpul programului;
- Alte beneficii specificate la interviu;
- Vei avea oportunitatea de a lucra într-un mediu prietenos și stimulant, alături de profesioniști pasionați de industria ospitalității;
- Veți beneficia de traininguri specializate, oportunități de dezvoltare profesională și un pachet salarial atractiv.
jobssup