Office manager

Daescu Bortun Olteanu

  • București
  • Permanent
  • Full-time
  • Acum 2 luni
Căutăm OFFICE MANAGER!Dacă:
  • Ești o persoană responsabilă, organizată, dinamică, diplomată și concentrată pe soluții.
  • Ai o atitudine pro-activă și spirit de inițiativă.
  • Ai abilități bune de comunicare și organizatorice.
  • Ești o persoană ambițioasă și dornică să te dezvolți constant.
  • Cunoști pachetul MS Office (Word, Excel), Outlook.
  • Ai experiență în poziții similare (reprezintă un avantaj).
  • Ai capacitatea de a respecta termene limită.
  • Deții permisului de conducere (optional).
Si te-ai putea ocupa de:
  • 👉 Elaborarea și redactarea mai multor tipuri de documente: materiale de lucru, oferte, contracte.
  • 👉 Întocmirea de rapoarte administrative și operaționale (format Excel).
  • 👉 Întocmirea și verificarea mai multor tipuri de documente specifice, de la deconturi de cheltuieli, emitere facturi.
  • 👉 Menținerea legăturii cu departamentul externalizat de contabilitate.
  • 👉 Îndeplinirea unui rol administrativ și secretariat.
Atunci…🙌 Dă-ne un semn.Pe jobssup.com aplici în 10 secunde, fără înregistrare!

jobssup

Job-uri similare

  • Asistent(a) Executiv(a) / Office Manager

    Real Team Agency

    • București
    Scurta descriere a companiei Real Team Agency este o firmă de consultanță în recrutare și executive search, activă din 2003. Pe lângă serviciile de recrutare și plasare de person…
    • Acum 15 zile
  • Office Manager

    Search Ads

    • București
    📌 Căutăm Office Manager – omul nostru de bază pentru organizare și administrare Suntem o companie antreprenorială în creștere și căutăm o persoană organizată, responsabilă și pr…
    • Acum 1 lună