HR Generalist

Adecco

  • București
  • Permanent
  • Full-time
  • Acum 13 zile
Adecco recrutează pentru clientul său, o companie de renume din domeniul construcțiilor, o poziție de HR Generalist.*Studii superioare absolvite*Cursuri formare: Inspector HR, Payroll*Experiență relevantă de minim 5 ani în domeniu*Cunoștințe solide ale legislației și normativelor în vigoare privind domeniul constructiilor*Competențe în MS Office Excel și Power Point.*Experiență în utilizarea SAGA.*Abilități excelente de comunicare, atitudine pozitivă și dorinta de dezvoltare.*Toti candidatii care corespund cerintelor de mai sus sunt invitati sa aplice online. Vor fi contactati doar candidatii care corespund profilului in maxim 2 saptamani.Pentru mai multe oportunitati de angajare, va rugam vizitati website-ul si inregistrati-va CV-ul in baza de date pentru a fi elegibil pentru actuale sau viitoare posturi deschise. Toate aplicatiile sunt strict confidentiale.Prin transmiterea datelor dvs. personale prin corespondenta electronica adresata oricaror adrese de email cu terminatia “adecco.com” sau “adecco.ro”, prin intermediul retelelor de socializare (Facebook, LinkedIn etc) sau prin aplicarea in cadrul unei platforme online de locuri de munca, va exprimati acordul expres si neechivoc ca aceste date sa fie prelucrate de companiile din cadrul grupului Adecco. Mai multe detalii gasiti aici. Pentru orice sesizare cu privire la prelucrarea datelor personale, va rugam sa va adresati la*Identificarea nevoilor de personal: Colaborarea cu managerii de departamente pentru a înțelege ce posturi sunt necesare*Elaborarea fișelor de post: Crearea de descrieri clare ale posturilor, cu responsabilități și cerințe specifice*Publicarea anunțurilor: Postarea joburilor pe platforme online, rețele sociale și în alte medii de recrutare*Selecția candidaților: Analizarea CV-urilor, organizarea și susținerea interviurilor, verificarea referințelor*Oferta de angajare: Negocierea salariului și a beneficiilor și comunicarea oficială a ofertei către candidatul selectat*Întocmirea și gestionarea documentelor: Redactarea contractelor de muncă (CIM), actelor adiționale, deciziilor de încetare a activității și a altor documente specifice*Menținerea dosarelor de personal: Actualizarea constantă a dosarelor de personal cu toate documentele necesare.*Planificarea, centralizarea si urmarirea concediilor de odihnă și a altor tipuri de concedii( medicale, fara plata etc.)*Monitorizarea prezenței, orelor suplimentare și absențelor*Întocmirea pontajului lunar*Gestionarea procesului de salarizare*Comunicarea cu autoritățile: Transmiterea datelor în Revisal (Registrul electronic de evidență a salariaților), cu respectarea termenelor prevazute in legea 53/2003)*Intocmirea Regulamentului de Ordine interioara si/sau al Contractului Colectiv de Munca,conform legislatiei in vigoare, daca este cazul*Sustinerea comunicarii interne si gestionarea conflictului de munca*Informarea angajaților cu privire la modificări legislative, beneficii, norme interne etc.

Adecco