Agent servicii client

Hornbach

  • București
  • Permanent
  • Full-time
  • Acum 1 lună
Scurta descriere a companieiHORNBACH se află în topul magazinelor de materiale de construcţii şi grădinărit cu o cifră de afaceri de peste 6 miliarde euro/an, cu o reţea de peste 165 de magazine şi peste 26000 de angajaţi. Momentan este prezent în 9 ţări europene.CerinteCerinţe şi abilităţi:Studii medii/superioare
Experienţă profesională în domeniul servicii sau în comerţ
Operare sigură a aplicaţiilor MS Office
Abilităţi de comunicare, de persuasiune şi de lucru în echipă bine dezvoltate
Abilităţi de consiliere şi vânzare
Afinitate pentru domeniul lucrărilor în construcţii
Utilizarea metodelor şi instrumentelor de soluţionare a problemelor
Abilităţi de planificare şi prioritizare, iniţiativă proprie
Identificarea nevoilor clienţilor şi abordarea acestora în funcţie de situaţie
Susţine discuţii sistematice cu clienţii şi utilizează instrumentele (corespunzătoare) de vânzare
Prezintă autenticitate prin maniera sa credibilă
Îşi păstrează calmul sub presiune şi în situaţii dificile şi acţionează raţionalResponsabilitatiÎn calitate de Agent servicii client sunteți persoana responsabilă pentru:Preluarea activă a contactului cu clienţii prin toate canalele de comunicare (per telefon, e-mail) şi informarea acestora despre proiecte/produse cu ajutorul tuturor instrumentelor de vânzare aflate la dispoziţie
Preluarea activă, evaluarea corectă a solicitărilor clienţilor şi soluţionarea solicitării în baza informaţiilor existente sau transmiterea acesteia către persoana de contact corespunzătoare.
Evitarea posibilelor cazuri de escaladare prin transmiterea de informaţii în funcţie de necesar (plângeri/reclamaţii).
Îmbunătăţirea continuă a proceselor din cadrul companiei prin aplicarea procesului de îmbunătăţire continuă în cadrul centrului servicii clienţi.
Informarea clienţilor cu privire la ridicarea mărfii din ordin client.
Efectuarea de sondaje de opinie cu privire la satisfacţia clienţilor.
Prelucrarea rapidă şi competentă a solicitărilor clienţilor prin aplicarea rapidă şi sigură a sistemelor IT din cadrul centrului servicii clienţi.Beneficii
  • Bonus anual
  • Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
  • Training-uri
  • Cursuri
  • Abonament Bookster
  • Decontarea transportului
  • Program de lucru flexibil
  • Short Fridays
  • Petreceri/evenimente companie
  • Laptop
  • Loc de parcare
  • Tichete de masa
Poti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa iti faci si un CV.
Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau poti importa datele din Linkedin sau Facebook.

Hipo.ro

Job-uri similare

  • Agent Servicii Client

    Ascensos

    • București
    • 3.500 Lei pe lună
    Informatii generale: Domeniu de activitate: Call center / Suport clienți Tip norma: cu normă întreagă Tip contract: cu durată nedeterminată Modalitate selectie: Interviu …
    • Acum 1 lună
  • Client Service Agent

    Tomra

    • București
    Descrierea companiei Ești la început de drum sau în căutarea unei noi provocări? Vrei să faci parte dintr-o echipă care are un scop comun? Citește mai departe! Despre noi Fon…
    • Acum 17 zile
  • Analist Servicii Client

    ASEE

    • București
    Informatii generale: Domeniu de activitate: IT / Telecomunicații Tip norma: cu normă întreagă Tip contract: cu durată nedeterminată Modalitate selectie: Interviu Destinat…
    • Acum 1 lună