Economist/Contabil
EASY CREDIT
- Constanța
- Permanent
- Full-time
- Studii superioare economice finalizate
- Experienta profesionala de minim 5 ani; Constituie avantaj experienta in domeniul financiar-bancar si/sau experienta in cadrul departamentului financiar/contabil al unei societati.
- Cunostinte solide de Microsoft Office - in special Excel (nivel avansat);
- Persoana activa, organizata, stabila, punctuala, responsabila, pozitiva;
- Abilitati de comunicare, de analiza si sinteza, de prioritizare a obiectivelor planificate,ResponsabilitatiPrincipalele activităţi şi responsabilităţi:
- Efectueaza lucrari de intocmire, actualizare si completare a setului de raportari specifice catre BNR; colecteaza/verifica informatii pentru pregatirea raportarilor trimestriale, semestriale si anuale, in conformitate cu cadrul de raportare aplicabil (IFRS);
- Asigură suport în furnizarea de informații, corespunzătoare lucrărilor efectuate in perioada de audit și le predă Contabilului Șef;
- Colaboreaza cu auditorul financiar/auditorul intern/auditorul extern cu ocazia misiunilor de audit;
- Exploatează programele financiar-contabile ale societății;
- Participa la actualizarea politicilor si procedurilor contabile;
- Participa la procesul de intocmire a bugetului de venituri si cheltuieli (BVC) anual al societatii;
- Intocmește situația cheltuielilor, după analizarea în prealabil a alocării corecte pe conturi a tuturor operațiunilor înregistrate și o predă Contabilului Șef;
- Verifică corectitudinea soldurilor creditelor, a dobânzilor, a penalităților, a garanțiilor imobiliare și a angajamentelor precum și preluarea lor corect în balanța contabilă;
- Verifică situația clasificării creditelor în vederea evidențierii celor neperformante, implicit indicatorii de performanță, reclasificării si expunerilor contractelor clienților societății;
- Intocmește situatia angajamentelor față de instituțiile de credit si cele de leasing;
- Asigură înregistrarea sistematică și cronologică a documentelor contabile, verificarea înregistrărilor contabile generate, deconturilor de cheltuieli și a ordinelor de deplasare; precum și arhivarea lor;
- Verifică jurnalul de furnizori; avansurile către furnizori în vederea reglării acestora cu facturile; registrele de casă, cu situatia din soft după închiderea lunii;
- Actualizează situațiile extracontabile a obiectelor de inventor si situația imobilizarilor, efectuează punctaje cu balanța contabila.
- Participă la efectuarea inventarierii anuale a patrimoniului societății; verifică situația formularelor anulate; etcAlte informatiiBeneficii:
Salariu atractiv, in functie de pregatire si experienta, oferta de angajare se va individualiza;
Tichete de masa pentru fiecare zi lucrata in valoare de 40 lei/ tichet;
Contrat individual de munca pe o perioada nedeterminata in cadrul companiei noastre;
Oportunitati de dezvoltare profesionala;Poti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa iti faci si un CV.
Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau poti importa datele din Linkedin sau Facebook.
Hipo.ro