
Manager de Proiect
- Cluj-Napoca, Cluj
- Permanent
- Full-time
- Elaborarea unui plan detaliat de proiect;
- Stabilirea unui grafic de contractare, precum si un grafic de esalonarea a platilor aferente;
- Coordonarea procesului de proiectare, precum si coordonarea tuturor modificarilor solicitate si survenite in cadrul fazelor de proiectare si executie;
- Monitorizarea si actualizarea planificarii astfel încât toate problemele aparute in fiecare faza a proiectului sa fie solutionate în timp util;
- Valideaza planurile si documentatiile de lucru si revine cu observatii, la nevoie;
- Identifică riscurile asociate soluțiilor propuse și dezvoltă planuri de atenuare;
- Coordonarea echipei de proiectare, a consultantilor externi, precum si implicarea echipei tehnice interne.
- Supervizarea si coordonarea echipelor de execuție.
- Se asigura de implementarea solutiilor tehnice de corectie, remediere sau optimizare.
- Asigurarea respectării termenelor de execuție conform planificarii, precum și a specificatiilor de calitate.
- Asigurarea respectării standardelor tehnice și a cerințelor de siguranta legale.
- Coordoneaza activitatea sefilor de șantier și a inginerilor implicati in executie.
- Informeaza si se consulta cu echipa tehnica interna si colaboratori externi legat de demersurile si deciziile luate in proiect, precum si de actualizarile survenite pe parcurs.
- Participa activ in crearea si dezvoltarea echipei din subordine, de la faza de recrutare si selectie pana la dezvoltarea profesionala a acestora.
- Asigura mentorat si training pentru membrii echipei.
- Se coordoneaza cu ceilalti manageri de proiect din companie si cu sefii de departamente, oferind informatii si suport in crearea, mentinerea proceselor de achizitie si decontare, precum si a altor procese necesare bunei functionari a activitatii, la zi.
- Verificarea implementării specificațiilor tehnice și cerințelor de proiectare ale companiei.
- Monitorizarea verificarilor de calitate pentru structura, instalații și finisaje.
- Identifică riscurile tehnice si financiare asociate proiectului și dezvoltă planuri de atenuare.
- Asigurarea integrării eficiente a noilor tehnologii în procesele de construcție și management.
- Asigurarea respectării normelor legale și autorizațiilor obtinute.
- Este responsabil de supravegherea si angajarea cheltuielilor, pentru a menține proiectul în limitele bugetului.
- Identificarea oportunităților de optimizare a costurilor fără a compromite calitatea sau standardele proiectului.
- Initierea si coordonarea achizitiei de materiale si echipamente, precum si lucrari si servicii necesare.
- Coordonarea intregului proces de contractare a materialelor, lucrarilor si serviciilor necesare in proiectare si executie.
- Actualizarea și renegocierea contractelor, dacă este necesar, pentru a răspunde cerințelor proiectului.
- Asigurarea disponibilității fortei de munca, a materialelor și echipamentelor necesare pe șantier la momentul potrivit.
- Gestionarea eventualelor întârzieri sau probleme tehnice si raportarea imediata catre Seful Departamentului Constructii.
- Identificarea și monitorizarea soluționarii neconformităților tehnice ce pot surveni.
- Coordonarea procesului de decontare impreuna cu responsabilul Decontare, in vederea asigurarii de informatii necesare in procesul de decontare.
- Coordonarea procesului de predare a constructiei catre echipa de Administrare si Garantii.
- Pregătirea rapoartelor de progres pentru management periodic/lunar.
- Monitorizarea calendarului pentru fiecare proiect din subordine, astfel încât toate problemele aparute in fiecare faza a proiectului sa fie solutionate în timp util.
- Documentarea si informarea sedintelor in scris catre echipa de proiect si colaboratori pentru trasabilitate decizii si solutii din proiect.
- Se asigura de intocmirea proceselor-verbale de predare, prin initierea procesului si urmarirea acestuia in executie.
- Documentarea si mentinerea procedurilor si instructiunilor de lucru, la zi.
- Analizează feedback-ul post-proiect si aduce solutii de îmbunătățire pentru proiectele viitoare.
- Evalueaza performanta activitatii personalului din subordine prin monitorizarea realizarii obiectivelor si a atingerii KPIs alocati pe fiecare rol.
- Evalueaza si documenteaza performanta subcontractorilor pentru toate santierele companiei si propune conditii noi de colaborare pentru viitoarele colaborari, la nevoie.