
INSPECTOR SSM/SU/PM BUCUREȘTI
- București
- Permanent
- Full-time
- Educaţia necesară: Studii superioare finalizate cu diploma de licență. Master in domeniul sănătății și securității în muncă. Cursuri de formare și perfecționare profesională în domeniul securității și sănătății în muncă, situațiilor de urgență și protecției mediului.
- Experienţă în domeniu: Minim 5 ani. Minim 2 ani în domeniul tehnic și cunoașterea proceselor specifice domeniului gazelor naturale și energiei electrice.
- Cunoştinte legislaţie: Legislația și standardele de specialitate în domeniul de activitate.
- Cunoașterea limbii engleze (nivel conversațional).
- Cunoștințe IT: Deprinderi utilizare MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook).
- Disponibilitate la deplasări: regiunile Muntenia, Oltenia și Dobrogea.
- Abordare proactivă şi creativă de rezolvare a problemelor;
- Abilități decomunicare și relaționare interpersonală;
- Abilitați de analiză și evaluare date;
- Responsabilitate, capacitatea de a stabili priorităţi şi de a respecta termene, spirit de echipă, inițiativă;
- Abilitatea de a lucra într-un mod structurat și strategic;
- Bune deprinderi de organizare şi de planificare;
- Angajament profesional la nivel ridicat;
- Permis de conducere categoria B.
- Asigură implementarea cerintelor legale, de grup si a altor cerinte aplicabile din domeniul securitatii si sanatatii in munca, situatiilor de urgenta si protectiei mediului informand specialistul SSM/SU/PM, conducerea companiei si alte structuri si functii relevante.
- Stabileste de comun acord cu Biroul SSM/SU/PM masuri de imbunatatire a sigurantei in munca pentru mentinerea si respectarea cerintelor legislative nationale si a procedurile interne si ale standardelor companiei in domeniile de activitate reglementate.
- Asigura impreuna cu ceilalti colegi din Birou SSM/SU/PM, intocmirea, actualizarea si punerea in aplicare a tuturor documentelor necesare, conform cerintelor legale (Evaluare Riscuri, Instructiuni Proprii, Plan de Prevenire si Protectie, etc).
- Asigura suport la realizarea actiunilor de indeplinire a masurilor de imbunatire a securitatii şi sanatatii in munca.
- Efectueaza activitatile de informare si instruire impuse de legislatia in vigoare si procedurile interne in domeniile de activitate reglementate, la angajatii proprii si contractori.
- Administreaza activitatile referitoare la repartizarea si dotarea personalului cu echipamente si mijloace individuale de protectie. Asigura si/sau ofera suport pentru verificarea periodica a calitatii de protectie a echipamentelorsi mijloacelor individuale de protectie.
- Asigura implementarea si respectarea cerintelor legale privind supravegherea sanatatii lucratorilor.
- Monitorizeaza starea de functionare a echipamentelor de munca in vederea depistarii neconformitatilor si deficientelor in exploatare.
- Structureaza toate informatiile necesare pentru aplicarea metodologiilor de raportare si informeza structurile relevante din cadrul companiei.
- Documenteaza toate activitatile SSM/SU/PM necesare si asigura raportarea catre autoritatile locale.
- Colecteaza date si informatii in vederea cercetarii incidentelor produse si inregistrate in cadrul companiei, participa la investigarea acestora si intocmeste documentatia de cercetare.
- Participa si efectueaza activitati instruire si de monitorizare a contractorilor/ colaboratorilor care presteaza lucrari in aria de responsabilitate a companiei.
- Urmareste si asigura respectarea masurilor de siguranta la accesul prestatorilor de servicii sau lucrari contractati de E.ON ASIST COMPLET SA, in locatiile proprii sau la efectuarea lucrarilor de catre acestia la sediile clientilor E.ON ASIST COMPLET SA.
- Stabileste impreuna cu managementul companiilor contractoare, planuri de actiuni corective pentru activitatile desfasurate neconform, si urmareste ducerea la indeplinire a acestora.
- Poate decide oprirea activitatii contractorilor/ colaboratorilor in caz de semnalare de situatii accidentogene si informeaza structurile relevante si conducerea companiei.
- Asigura suport la implementarea Sistemului de Management al Sanatatii şi Securitatii Ocupationale conform cerintelor SR OHSAS 18001 si Sistemul de Management de Mediu in conformitate cu cerintele Standardului SR EN ISO 14001.
- Asigura suport si consiliere de specialitate tuturor functiilor si structurilor relevante din cadrul companiei.
- Raporteaza conducerii performanta Sistemului de Management de Mediu si al Sanatatii si Securitatii Ocupationale, pentru analiză şi recomandari de imbunatatire.
- Efectueaza verificari si audituri in domeniile de activitate reglementate, in urma carora intocmeste rapoarte de audit/ note de control, propune si urmareste realizarea masurilor corective si/sau preventive.
- Urmareste respectarea obligatiilor prevazute de legislatia nationala pentru activitatile generatoare de deseuri.
- Asigura masurile tehnice privind protectia colectiva a lucratorilor si dotarea cu echipamente tehnice de aparare impotriva incendiilor la toate punctele de lucru din aria sa de responsabilitate.
- Participa si asigura suport la organizarea si documentarea intrunirilor Comitetului de Securitate si Sanatate in Munca.
- Îți oferim mai mult decât un salariu: Primești cadouri cu ocazia evenimentelor importante din viața ta precum căsătoria, 1 iunie iar lista continuă. Dacă locuiești prea departe de sediu, te ajutăm cu decontarea transportului.
- Plătești ușor cu tichetele de masă: Ai tichetele încărcate pe un card de masă cu care poți să plătești contactless.
- Lucrezi cu plăcere, sănătos și în siguranță: Dacă îți schimbi ochelarii de vedere, noi acoperim o parte din valoarea lor. Poți lucra și de acasă, dacă aria în care activezi îți permite acest lucru.
- Ești plătit dublu ca să mergi în vacanță: Da, ai citit bine. Ai o primă de vacanță! În plus, ai parte de mai multe zile libere decât angajații altor companii. După ce te întorci din concediu, noi îți decontăm o parte din valoarea serviciilor turistice.
- Punem accent pe dezvoltare: Te dezvolți în continuare, alături de noi, prin sesiuni de workshop-uri, training-uri și certificări noi.