Specialist Resurse Umane

Contador

  • Iași
  • Permanent
  • Full-time
  • Acum 10 zile
Scopul Postului: Asigurarea tuturor activităților legate de gestionarea personalului pentru clienții din portofoliu, în conformitate cu politicile firmei și cu legislația în vigoare.Atribuții și Responsabilități:
  • Verificarea valabilității documentelor de identificare primite în vederea angajării
  • Verificarea eligibilității angajatorilor pentru stimulentele oferite de către Ajofm
  • Întocmirea și administrarea dosarelor de personal și transmiterea documentelor către clienți
  • Redactarea și transmiterea documentelor către Inspectoratul Teritorial de Muncă și Ajofm pentru clienții noi
  • Întocmirea și depunerea declarațiilor și anexelor către instituțiile relevante
  • Acordarea de consultanță clienților în probleme de gestionare a personalului și salarizare
  • Actualizarea și gestionarea bazei de date Revisal pentru clienți
  • Calcularea și gestionarea drepturilor salariale conform legislației și politicilor firmei
  • Gestionarea concediilor medicale și depunerea documentației corespunzătoare la Casa de Sănătate
  • Oferirea de suport clienților în cazul unor controale de la ITM
  • Redactarea și transmiterea regulamentelor interne la cererea clienților
  • Monitorizarea și actualizarea permanentă a legislației din domeniul muncii și fiscalității
Responsabilități Specifice:
  • Verificarea adreselor de email resurse umane pentru clienții din portofoliu
  • Redactarea și transmiterea adeverințelor la cererea angajatorilor
  • Întocmirea situațiilor lunare cu numărul de zile de concediu și transmiterea acestora clienților
  • Prepararea și depunerea dosarelor pentru obținerea subvențiilor la Agenția de Șomaj
  • Transmiterea lunară a documentației către Ajofm pentru obținerea subvențiilor
Răspunde de:
  • Corectitudinea documentelor de personal și calitatea informațiilor transmise clienților
  • Transmiterea în termen a modificărilor în Registrul de Evidență a Salariaților
  • Respectarea termenelor pentru transmiterea documentelor către clienți și instituții
  • Păstrarea confidențialității informațiilor și documentelor legate de clienți
  • Utilizarea eficientă a resurselor și respectarea procedurilor interne
  • Informarea imediată a persoanelor responsabile despre orice defecțiune la echipamentul de lucru
  • Promovarea unui mediu de lucru respectuos și colaborativ
  • Respectarea prevederilor legale și a normelor de Sănătate și Securitate în Muncă
Relații la Locul de Muncă:
  • Relații de subordonare: Administrator; Manager Resurse Umane
  • Relații de colaborare: Inspector/Specialist Resurse Umane, Tehnician Resurse Umane, Manager Resurse Umane, Clienți
Program de Lucru:
  • 8 ore/zi, de luni până vineri, între 09: 00-17: 00, cu pauză de masă de 30 de minute
Condiții de Muncă:
  • Activitatea se desfășoară la sediul angajatorului, dotat cu echipamente necesare și cu posibilitatea de deplasare pe distanțe scurte și medii în cadrul activității
Cerințe Minime:
  • Experiență minimă de 2 ani în domeniul resurselor umane
  • Studii superioare în domeniul resurselor umane sau în domenii relevante
  • Cunoștințe solide în legislația muncii și fiscalitate.
Pe jobssup.com aplici în 10 secunde, fără înregistrare!

jobssup

Job-uri similare

  • Specialist Resurse Umane

    Balkan Pharmaceuticals SRL

    • Iași
    Balkan Pharmaceuticals SRL angajeaza pentru pozitia Specialist Resurse Umane in , Garii, nr. 123a Studii: Universitar - Invatamant Superior Experienta necesara: Experiență medie…
    • Acum 1 lună
  • Medic Specialist

    Sano Salvmed SRL

    • Iași
    Sano Salvmed SRL angajeaza pentru pozitia Medic Specialist in Iasi, Mitropolit Varlaam, nr. 10 Studii: Universitar - Invatamant Superior Experienta necesara: Avansat - între 5 ș…
    • Acum 6 zile
  • Specialist vanzari B2B

    AROBS

    • Iași
    Căutăm Specialist Vânzări B2B pentru echipa TrackGPS – liderul soluțiilor de monitorizare flotă din România! TrackGPS este cel mai mare produs dezvoltat in-house de AROBS Transil…
    • Acum 13 zile