
Operator Call Center - Limba Italiana
- Iași
- 3.500-4.000 Lei pe lună
- Permanent
- Full-time
- cunoștințe de limbă italiană la nivel avansat (scris și vorbit);
- experiență anterioară în vânzări telefonice, call-center (outbound) sau rol similar;
- studii medii / superioare finalizate;
- bune cunoștințe de utilizare a pachetului Microsoft Office și a unui CRM;
- abilități excelente de comunicare (scrisă și verbală);
- abilități bune de ascultare activă, identificare a nevoilor și argumentare;
- gândire strategică;
- adaptare la un mediu de lucru flexibil. Abilitatea de a învăța rapid și de a se adapta la situații noi și neprevăzute;
- identifică și contactează potențialii clienți (cold calling și follow-up);
- înțelege nevoile clienților și promovează serviciile companiei;
- menține și dezvoltă portofoliul de clienți, actualizează în mod constant bazele de date ale companiei;
- transmite prezentări și oferte personalizate;
- asistă clienții în luarea celor mai bune decizii pe perioada procesului de vânzare, cât și ulterior finalizării acestuia, în scopul creării unei relații profesionale pe termen mediu-lung;
- realizează rapoarte si centralizatoare specifice activității;
- respectă procedurile și condițiile comerciale de lucru ale companiei, iar acolo unde este cazul, propune modalități de optimizare a acestora.
- pachet salarial constituit din venit fix si bonusuri de performanță;
- suport în procesul de integrare organizatională, susținere constantă în desfășurarea activității;
- contract de muncă pe o perioadă nedeterminată;
- instrumente de lucru (laptop, telefon);
- servicii medicale private;
- bonuri de masă.
jobssup