
Horeca Representative Ploiesti
- Ploiești, Prahova
- Temporar
- Full-time
- Sa identifice si sa clasifice toate localurile HoReCa (care, fie vand produse din tutun si/sau PRRP, fie atrag categoriile tinta de consumatori) conform matricei de evaluare cuprinzand: aspecte digitale (SM - followers, likes, comments; baza de date; reach organic), consumatori (trafic total, trafic unici, profil etc), profil local (localizare, tip, sub-tip, specific), capabilitati staff etc. si sa mentina corecte aceste date in baza de date.
- Joaca un rol integral in noile oportunitati comerciale si este responsabil de dezvoltarea relatiei cu clientii noi. Se concentreaza pe cresterea si dezvoltarea clientilor existenti, concomitent cu generarea de noi afaceri.
- Implementeaza modelul de distributie in teritoriu conform obiectivelor setate si a celor mai bune practici din companie.
- Sa dezvolte planul de acoperire si de frecventa a vizitelor in localurile tinta din teritoriu, pe baza strategiei nationale de Trade Marketing HoReCa, tinand cont de specificul fiecarui local si timpul alocat pentru atingerea obiectivelor.
- Sa inteleaga strategiile de marca si studiile de comportament ale consumatorilor, sa fie la curent cu noile tendinte din canalul HoReCa si din segmentul consumatorilor tinta (ASU 35).
- Sa ofere suport si/sau suplineasca echipa de Events in implementarea evenimentelor BAT si sa monitorizeze/evalueze evenimentele competitiei in functie de disponibilitatea echipei de Events.
- Aplica managementul comenzilor pentru intreg teritoriu si atinge obiectivele de distributie si de disponibilitate (conform strategiei de portofoliu) si calitate a produselor si minimizeaza situatiile de lipsa stoc.
- Managementul creditelor - gestioneaza instrumentele de creditare conform politicii de delegare a autoritatii pentru a maximiza potentialul de vanzari din HoReCa, a evalua riscul de credite cu risc pentru clientii importanti si a actiona in mod responsabil.
- Atinge obiectivele de vizibilitate ale brandului si/sau produsului, angajamentul patronilor/managerilor HoReCa, activarea prin echipele promotionale si obiectivele de investitii.
- Sa identifice, clasifice si recomande localuri HoReCa pentru fiecare marca/segment de consumator precum si setul potrivit de activitati gen comunicare POP, promovarea marcilor catre consumatori prin echipele promotionale sau programe “bar staff”, evenimente de promovare pentru a maximiza expunerea marcilor catre consumatori.
- Sa asigure cel mai inalt nivel de calitate a prezentei marcilor noastre prin plasarea eficienta a materialelor publicitare (POP) in localurile tinta, precum si sa asigure mentinerea acestora intr-o stare buna.
- Se asigura de corecta impartire a spatiului intre categorii (FMC/THP/Oral) conform principiilor si spiritului strategiei de multicategory visibility.
- Coordoneaza activitatea de merchandising a angajatilor sau a companiei terte in teritoriu.
- Sa stabileasca si sa mentina relatii excelente de colaborare cu patronii/managerii localurilor din intregul teritoriu, pentru a deveni furnizor etalon in canalul HoReCa.
- Ca valoare adaugata, sa se implice activ in relatia cu clientii: sa inteleaga specificul afacerii fiecarui client in asa fel incat sa poata oferi solutii de rezolvare a unor probleme, consultanta specializata, precum si tipuri de activitati potrivite localului respective.
- Activarea patronilor/managerilor/angajatilor: Educa, angreneaza si motiveaza personalul HoReCa sa discute despre produsele si brandurile BAT cu consumatorii de produse din tutun si/sau PRRP. Implementeaza programele de “bar staff”, utilizeaza programele de activare a personalului(B2B), se asigura ca personalul HoReCa cunoaste platformele digitale de comunicare ale BAT.
- Sa identifice localurile si intervalele de timp optime pentru desfasurarea activitatilor promotionale prin brand ambasadori. Coordoneaza/sprijina ambasadorii de brand interni sau de la o terta companie in teritoriu.
- Implementeaza si supervizeaza evenimentele din localurile HoReCa respectand planul de activare si comunicare (121, activari speciale, digital, comunicare pasiva etc) venit de echipa HoReCa office.
- Stabileste impreuna cu seful direct planul de evenimente la nivel local in functie de activitatile de ciclu si de obiectivele trasate.
- Responsabil de evaluarea cantitativa si calitativa a evenimentelor.
- Sa se asigure ca resursele de trade marketing si distributie la nivel de teritoriu HoReCa (bugete, credite etc) sunt folosite in modul cel mai eficient si eficace posibil.
- Contactul cu consumatorul: Ofera produse catre cumparatorii adulti de produse din tutun si comunica mesaje de promovare de brand. Capabil sa genereze o crestere a gradului de constientizare si incercare a produselor BAT din tutun si produsele de generatie viitoare (PRRP). Genereaza si administreaza o baza de date (obtine si gestioneaza contactele) cu fumatorii adulti si/sau consumatorii de produse PRRP.
- Consultarea consumatorului: informeaza cumparatorii adulti de produse din tutun de noile introduceri de produse si in privinta comunicarilor de pret. Obtine de la consumatori informatii legate de evaluarea produselor si activitatilor de brand.
- Permis de conducere;
- 2 ani experienta in marketing si/sau canalul HoReCa;
- Bune cunostinte de limba engleza;
- Cunostinte Microsoft Office;
- Bonus anual de performanță competitiv (în funcție de eligibilitate)
- Gama noastră de beneficii variază în funcție de țară și include diverse planuri de sănătate, inițiative pentru echilibrul dintre viața profesională și cea privată, sprijin pentru transport și un plan de vacanță flexibil cu stimulente suplimentare
- Parcursul tău profesional alături de noi nu are limite, poți sa te dezvolți în funcție de aspirațiile tale. Alături de noi la BAT vei deveni parte dintr-un mediu care susține dezvoltarea profesională în interiorul companiei, unde progresul carierei tale nu este doar o declarație - este o realitate pe care suntem dornici să o construim împreună. Profita de oportunitate și planifica-ți dezvoltarea; Următorul capitol începe aici.
- Vei avea acces la platforme de învățare online și programe personalizate de creștere pentru a- ți dezvolta abilitățile de lider
- Prioritizăm inovarea continuă într-un mediu aflat în permanentă transformare, pentru a ne pregăti pentru schimbările continue