Operator Facturare - Chiajna
Professional
- București Ilfov
- Permanent
- Full-time
Experienta de minimum 2 ani pe o pozitie similara.
Cunostinte de operare pachet MS Ofiice - nivel mediu.
Experienta anterioara utilizare soft ERP.
Persoana responsabila, atenta la detalii, orientate catre rezultat. ResponsabilitatiOperareaza sistem informatic de gestiune: inregistrare documente, receptie, transfer intrare/iesire marfa, avize de expeditie.
Generează documente primare.
Preia comenzile de vanzare si genereaza documente de transport.
Verifică în mod continuu corelația stocului din: sistemul informatic cu stocul din fișierul de gestiune (Excel) și cu stocul faptic.
Informează superiorul ierarhic asupra consumabilelor necesare, transmite comenzile de reaprovizionare către Departamentul de Achiziții sau direct către furnizori. Alte informatiiProgram: Luni - Vineri intervalul orar 08:30 - 17:30.
Venituri: Parte fixa + Bonus de Performanta + Tichete de Masa.Beneficii
- Bonus de performanta
- Tichete de masa
Hipo.ro