Order Management Assistant - PM - Cluj
Orbico
- Cluj-Napoca, Cluj
- Pregătire
- Full-time
Căutăm persoane motivate, axate pe nevoile clientului, care să se alăture echipei noastre. Managerii noștri cu experiență în vânzări, orientați către oameni, vă vor oferi sprijin pentru o carieră de succes în vânzări.Candidatul Ideal:
- Diploma de bacalaureat;
- Cunoştinţe de operare PC;
- Abilitate de lucru cu cifre, bună atenţie distributivă;
- Abilitati de rezolvare a problemelor, comunicare, capacitatea de a lucra eficient in echipa si de stabilire prioritati;
- Abilitati oraganizatorice si atentie la detalii.
- Listeaza facturile pe baza comenzilor si emite manual facturile de scont sau de retur si avizele de transfer catre alte filiale;
- Tine evidenţa si indosariaza diferitele tipuri de facturi sau documente de expediţie, extrasele bancare si le trimite catre arhiva centrala pe cele solicitate;
- Listeaza la cerere fise de magazie, stocuri, fisa de cont cheltuieli, fisa de cont clienti, neincasate( pentru agenti), registre de casa ( casier), registre de banca;
- Raporteaza sefului direct situatiile referitoare la documentele de plata care intarzie sa se deconteze ( prevazute) sau au fost refuzate de catre banca;
- Urmareste in permanenta e-mailul, listeaza mesajele primite, le indosariaza si informeaza colegii care nu au acces la e-mail;
- Colecteaza banii de la agentii comerciali, alti angajati ai companiei sau de la clientii companiei in conformitate cu cerintele legale si regulile interne ale companiei;
- Administreaza bani colectati si ii depune la banca;
- Verifica borderoul de incasari si chitantele prezentate/predate de catre agenti/soferi livrari;
- Administreaza si tine evidenta stocurilor Formularelor cu Regim Special in conformitate cu regulile companiei; efectueaza comenzi pentru tipizate, in functie de necesitatile filialei, asigurand disponibilitatea continua a acestora in filiala.
- Ne dezvoltăm propriul talent! Pentru a te ajuta să progresezi în carieră, iți oferim oportunități constante de formare și dezvoltare, adaptate obiectivelor și ambițiilor tale;
- Lucrăm cu unele dintre cele mai cunoscute branduri premium din lumea FMCG & BEAUTY, oferindu-ți posibilitatea de a lucra în fiecare zi printre echipe profesioniste și pasionate;
- Avem un pachet generos de beneficii care include printre altele 21-28 de zile de concediu de odihnă (+toate zilele libere naționale);
- Vei avea acces la o asigurare medicală, tichete de masă, comisione lunare și concursuri, posibilitatea de achizițioanare a mașinilor de companie și multe alte beneficii pe care le vei descoperi dacă alegi să faci parte din echipa noastră;
- Suntem mândri de cultura noastră în care toți colegii se pot simți confortabil să fie ei înșiși la locul de muncă și să prospere într-un mediu îndepărtat de stereotipuri și prejudecați.
- Bonus de performanta
- Prime de vacanta
- Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
- Abonament medical
- Asigurare medicala
- Training-uri
- Cursuri
- Certificari/Atestate
- Abonament Bookster
- Discount produse companie /companii partenere
- Petreceri/evenimente companie
- Laptop
- Telefon mobil
- Tichete de masa
Hipo.ro