
Senior Accountant - Hybrid Work
- București
- Permanent
- Full-time
- inregistrarea facturilor de furnizori in ERP Navision cu respectarea procedurilor legale si financiare pentru cele 3 firme ale grupului
- Verificarea si corectarea periodica a soldurilor furnizorilor
- Verificarea existentei contractelor cu furnzorii si respectarea prevederilor contractuale
- Programarea platilor conform scadentelor facturilor inregistrare ERP Navision
- Inregistrarea zilnica a extraselor bancare pentru cele 3 societati din grup
- Verificarea lunara a soldurilor bancare si a avansurilor spre decontare
- Evidenta mijloace fixe (intrari, iesiri, casari, provizioane)
- Inregistrarea amortizarii lunare
- Evidenta contractelor de imprumut pe termen lung, a facturilor de leasing si reevaluarea lunara a imprumuturilor
- Verificarea junnalelor de TVA si a taxelor si impozitelor de plata
- Calculul si inregistrarea impozitului pe premii si pe veniturile din alte surse
- Pregatirea declaratiilor fiscale conform Codului Fiscal si Codului de Procedura Fiscala
- Verificarea si inchiderea balantei lunare
- Reevaluarea pozitiilor bilantiere in moneda straina / provizioane / calcul impozit pe profit
- Participarea la operatiunile de inventariere a patrimoniului societatii
- Pregatirea situatiilor solicitate la auditul statutar
- Inregistrarea vanzarilor cu case de marcat si a descarcarii de gestiune a stocului
- Verificarea costurilor sosite luna urmatoare si inregistrarea accruals aferente
- Raportari lunare catre statistica si BNR
- Participarea la proiecte care urmăresc creșterea eficienței operaționale în cadrul departamentului;
- Cooperarea cu toate departamentele comerciale;
- Ofera suport în timpul auditurilor financiare/statutare anuale.
- Asista în proiecte de automatizare a proceselor
- Licențiat în economie/finanțe/contabilitate/afaceri;
- Experienta de minim 5 an in finante/economie/administrativ;
- Mare atenție la detalii;
- Persoana care se descurca foarte bine cu cifrele, este perspicace si are o gandire analitică;
- Minte deschisă și ușor de implicat;
- Munca de echipa;
- Abilitati de comunicare foarte bine dezvoltate
- Abilitati de organizare si management al timpului
- Bune cunoștințe de operare pe calculator (Microsoft Office – Excel, Word);
- Utilizarea fluentă a limbii engleze;
Revista Cariere