Facturist/a - Chiajna
Professional
- București Ilfov
- Permanent
- Full-time
Experiență profesională minim 2 ani în domeniile gestiune depozit, aprovizionare, logistică, facturare; de preferat în domeniul anvelopelor și/sau piese auto de schimb.
Noțiuni de contabilitate primară.
Cunoștințe de operare MS Office la nivel mediu.
Limbă engleză nivel mediu.
Permisul auto constituie un avantaj.
Persoană dinamică, atentă la detalii, orientată spre rezultat și către clienți.
ResponsabilitatiÎnregistrează documente în sistemele informatice.
Generează documente primare.
Generează documente de transport.
Verifică în mod continuu corelația stocului din: sistemul informatic cu stocul din fișierul excel CAI/Stoc/Bin/Dot și cu stocul faptic.
Informează superiorul ierarhic asupra consumabilelor necesare, transmite comenzile de reaprovizionare către Departamentul de Achiziții sau direct către furnizori.
Alte informatiiLocatie: Chiajna (aproape de Carrefour)
Venituri: Parte fixa + Bonus de Performanta + Tichete de Masa;
Program: Luni - Vineri intervalul orar 08:30 - 17:30;
Transport de la Metrou Pacii pana la sediul firmei in Chiajna. Beneficii
- Tichete de masa
Hipo.ro