
Demand and replenishment planning specialist - Bucuresti
- București
- 8.889 Lei pe lună
- Permanent
- Full-time
Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau poti importa datele din Linkedin sau Facebook.Suntem un jucător important pe piața de distribuție FMCG din România, parte a Grupului Orbico, cel mai mare distribuitor FMCG din Europa, cu o prezență activă în 20 de țări.Interbrands Orbico reprezintă cel puțin 150 de branduri comercializate în peste 29000 de clienți din România. Strategia noastră de vânzări ne-a adus în primele locuri în topul companiilor românești de vânzări și distribuție. Mai presus de toate, suntem mândri că putem oferi experiențe remarcabile clienților noștri."MAI PUTERNICI ÎMPREUNĂ" este motto-ul nostru. Aducem valoare partenerilor noștri prin soluțiile digitale și logistice pe care le oferim, printr-o gamă largă de produse de calitate și o viziune bazată pe performanță.Puterea noastră vine de la oamenii noștri. Ne mândrim cu o echipă de peste 2000 de colegi experimentați și dinamici, ce pun pasiune în ceea ce fac și demonstrează constant dorința de a progresa. Ne propunem performanță, iubim brandurile cu care lucrăm și ne străduim constant să le evidențiem, astfel încât să le oferim locul lor de drept pe piață și în inima consumatorilor.
Căutăm persoane motivate, axate pe nevoile clientului, care să se alăture echipei noastre. Managerii noștri cu experiență în vânzări, orientați către oameni, vă vor oferi sprijin pentru o carieră de succes în vânzări.✅Descrierea jobului:
- Întocmește diferite rapoarte și asigură suport pentru forța de vânzări, departamentele Contabilitate, Customer Service, Resurse Umane, Analiză Financiară etc., precum și pentru clienții externi (Furnizori), răspunzând cerințelor de corectitudine și timp - rapoarte zilnice, săptămânale, lunare conform programului stabilit, rapoarte interne Companiei și externe (Furnizori);
- Actualizează și întreține bazele de produse;
- Colaborează cu persoanele de contact ale Furnizorului, pentru optimizarea procesului de raportare Companie-Furnizor;
- Se asigură de acuratețea rapoartelor furnizate și anunță imediat șeful direct dacă descoperă erori în rapoarte;
- Execută setări în sistem pentru desfășurarea procesului de vânzare;
- Asigură suport privind fluxul documentațiilor / informațiilor pentru desfășurarea campaniilor de vânzări;
- Validează și invalidează codurile în urma solicitărilor primite sau altor decizii de business;
- Relaționează permanent cu forța de vânzări, în scopul oferirii suportului necesar din punct de vedere informații furnizor, informații sisteme;
- Furnizează rapoarte spontane la cererea echipei Comercial;
- Se implică în revizuirea procedurilor de lucru și elaborarea variantelor finale, alături de echipa furnizorului/partenerului alocat, atunci când se întocmește o astfel de acțiune;
- Colaborează cu departamentul IT pentru definirea în sistem a setărilor, pentru îmbunătățirea rapoartelor existente și definirea de rapoarte noi, acolo unde este necesar;
- Împreună cu departamentul IT dezvoltă rapoarte cu recurență și caută soluții pentru trimiterea automată a acestora;
- Îndeplinește și alte sarcini profesionale care au legătură directă cu activitatea depusă în cadrul companiei, la cererea superiorului direct;
- Contribuie la îmbunătățirea activității sale și a celorlalți colegi.
✅Cerințe:
- Studii medii finalizate (Diplomă de Bacalaureat care să ateste finalizarea studiilor);
- Grad ridicat de flexibilitate și adaptabilitate;
- Excelente abilități de planificare și organizare;
- Bune abilități de comunicare și lucru în echipă;
- Experiență anterioară în logistică sau activități ce țin de gestionarea fluxului de mărfuri - reprezintă avantaj;
- Experiență în proiecte ce au presupus acțiuni de forecast și ordering - reprezintă avantaj.
- Salariu brut lunar: 8889 RON, echivalent al unui salariu net lunar de 5200 RON;
- Tichete de masa: 40 RON/zi;
- Asigurare medicală plătită de companie;
- Prime de Crăciun și Paște;
- Posibilitatea de a achiziționa produse din portofoliu la preț redus sau cu plata la salariu.
- Bonus de recomandare - adu un prieten fain în echipă și te recompensăm.
- Zile libere în plus, în funcție de vechimea în echipă.
- Ne dezvoltăm propriul talent! Pentru a te ajuta să progresezi în carieră, iți oferim oportunități constante de formare și dezvoltare, adaptate obiectivelor și ambițiilor tale;
- Lucrăm cu unele dintre cele mai cunoscute branduri premium din lumea FMCG & BEAUTY, oferindu-ți posibilitatea de a lucra în fiecare zi printre echipe profesioniste și pasionate;
- Avem un pachet generos de beneficii care include printre altele 21-28 de zile de concediu de odihnă (+toate zilele libere naționale);
- Vei avea acces la o asigurare medicală, tichete de masă, comisione lunare și concursuri, posibilitatea de achizițioanare a mașinilor de companie și multe alte beneficii pe care le vei descoperi dacă alegi să faci parte din echipa noastră;
- Suntem mândri de cultura noastră în care toți colegii se pot simți confortabil să fie ei înșiși la locul de muncă și să prospere într-un mediu îndepărtat de stereotipuri și prejudecați.
- Prime ocazii speciale (ex: Paste, Craciun, 8 mar etc)
- Asigurare medicala
- Cursuri
- Discount produse companie /companii partenere
- Zile libere suplimentare
- Laptop
- Tichete de masa
Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau poti importa datele din Linkedin sau Facebook.Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre INTERBRANDS ORBICO.
Hipo.ro