Responsabil Servicii Administrative și Achiziții

E.ON

  • București
  • Permanent
  • Full-time
  • Acum 1 zi
E.ON Energie România | BucureștiImaginează-ți cum ar fi dacă ideile tale ar fi ascultate și ai avea șansa să le pui în practică. Să ai oportunitatea să te dezvolți într-un mediu internațional alături de oameni care vor deveni mai mult decât colegi. Impactul pe care îl vei aduce va avea un efect în comunitate și pentru mediul înconjurător. Suntem peste 6000 de colegi in România, de 15 ani distribuim și furnizăm electricitate, gaze naturale și oferim soluții energetice. La E.ON vei găsi un mediu de lucru stabil și sigur pentru tine orientat către client. Prinde oportunitatea de a te specializa în domeniul care ți se potrivește sau de a deprinde cunoștințe și abilități în domenii noi. Tu alegi. Noi ne străduim să iți fie bine.Ce implică rolul tău în echipa noastră
  • Asiguri administrarea eficientă a clădirilor și dotărilor aferente
  • Urmăreşti şi implementezi strategia de reparaţii-inspecţii şi mentenanţă imobile (reparaţii preventive - planificate şi reparaţii de intervenţie)
  • Răspunzi pentru raportarea și asigurarea calităţii serviciilor efectuate de către furnizorii externi (pază, curăţenie, mentenanţă, service, utilităţi)
  • Asiguri procesul predare/preluare corespondență externă de la furnizorii de servicii de curierat rapid sau Poșta Română, inclusiv completarea documentelor necesare expedierii (AWB)
  • Ești responsabil de programarea autovehiculelor pentru revizii / reparaţii / ITP / spălătorii şi vulcanizări, gestionare anvelope (vară / iarnă); iar pentru autovehiculele din parcul comun asiguri şi deplasarea acestora
  • Analizezi periodic evoluţia costurilor cu întreţinerea, reparaţiile, consumurile de combustibili şi lubrifianţi şi elaborezi rapoarte în scopul informării managementului asupra costurilor şi eficienţei activităţilor
  • Asiguri derularea contractelor de achiziții prin emiterea de comenzi și monitorizarea livrărilor aferente acestora
Realizezi și alte sarcini care decurg în mod natural din rolul tău, adaptate la cunoștințele și abilitățile taleCum îți dai seama că te potrivești
  • Educaţie necesară: studii medii sau superioare;
  • Experienţă practică necesară: 2 ani experienţă în domeniu, experienţă în relațiile de colaborare cu furnizori și clienți;
  • Cunoştinţe IT: MS Office: Word, Excel, PowerPoint, Outlook;
  • Altele: permis de conducere categoria B.
Ce îți oferim noiÎți oferim mai mult decât un salariu
  • Primești beneficii cu ocazia evenimentelor importante din viața ta, precum căsătoria, nașterea sau adopția unui copil, dar și de Ziua Meseriei. De asemenea, oferim cadouri pentru copiii minori ai angajaților, cu ocazia zilei de 1 Iunie și de Crăciun. Iar dacă locuiești prea departe de sediu, te ajutăm cu decontarea transportului.
  • Excelezi în ceea ce faci? Atunci poți fi unul dintre cei care primesc bonusuri de performanță.
Beneficiezi de tichete de masă electronice
  • Primești 40 de lei/zi, încărcați pe un card cu care poți plăti rapid și contactless.
Lucrezi cu plăcere, sănătos și în siguranță
  • Ai o asigurare medicală privată și sprijin financiar pentru dispozitive de corecție a vederii - acoperim o parte din costul ochelarilor de vedere.
  • Când pleci în delegație, pe lângă cazare și transport, beneficiezi de o diurnă medie de 90 de lei/zi.
  • Poți lucra și de acasă, în sistem hibrid, dacă domeniul tău de activitate permite acest lucru - chiar și noi scriem acest anunț de acasă.
  • Primești două pensii după ce nu vei mai lucra? Da, e posibil. Pe lângă pensia din sistemul public, vei avea și o pensie facultativă, cu contribuția plătită de companie, pentru un plus de siguranță financiară.
Ești plătit dublu ca să mergi în vacanță! Da, ai citit bine - ai o primă de vacanță!
  • În plus, pornești de la 25 de zile de concediu de odihnă și poți ajunge până la 30 de zile, mai multe decât în alte companii. Ai și zile libere suplimentare pentru evenimente importante din viața ta. După ce te întorci din concediu, noi îți decontăm o parte din costul serviciilor turistice.
Doar candidaţii care corespund cerinţelor postului vor fi contactaţi. Toate candidaturile vor fi tratate cu confidenţialitate.Te-am făcut curios? Intră pentru a vedea mediul nostru de lucruAflă mai multe despreCe ar trebui să mai știi
Aplică până la data de: 14.09.2025
ID: 239671
Departament: Servicii Generale
Nr poziții vacante: 1
Tipul Contractului: Permanent
Mod de lucru: Birou/TerenCunoaște-ne mai bine

E.ON