
Responsabil Servicii Administrative și Achiziții
- București
- Permanent
- Full-time
- Asiguri administrarea eficientă a clădirilor și dotărilor aferente
- Urmăreşti şi implementezi strategia de reparaţii-inspecţii şi mentenanţă imobile (reparaţii preventive - planificate şi reparaţii de intervenţie)
- Răspunzi pentru raportarea și asigurarea calităţii serviciilor efectuate de către furnizorii externi (pază, curăţenie, mentenanţă, service, utilităţi)
- Asiguri procesul predare/preluare corespondență externă de la furnizorii de servicii de curierat rapid sau Poșta Română, inclusiv completarea documentelor necesare expedierii (AWB)
- Ești responsabil de programarea autovehiculelor pentru revizii / reparaţii / ITP / spălătorii şi vulcanizări, gestionare anvelope (vară / iarnă); iar pentru autovehiculele din parcul comun asiguri şi deplasarea acestora
- Analizezi periodic evoluţia costurilor cu întreţinerea, reparaţiile, consumurile de combustibili şi lubrifianţi şi elaborezi rapoarte în scopul informării managementului asupra costurilor şi eficienţei activităţilor
- Asiguri derularea contractelor de achiziții prin emiterea de comenzi și monitorizarea livrărilor aferente acestora
- Educaţie necesară: studii medii sau superioare;
- Experienţă practică necesară: 2 ani experienţă în domeniu, experienţă în relațiile de colaborare cu furnizori și clienți;
- Cunoştinţe IT: MS Office: Word, Excel, PowerPoint, Outlook;
- Altele: permis de conducere categoria B.
- Primești beneficii cu ocazia evenimentelor importante din viața ta, precum căsătoria, nașterea sau adopția unui copil, dar și de Ziua Meseriei. De asemenea, oferim cadouri pentru copiii minori ai angajaților, cu ocazia zilei de 1 Iunie și de Crăciun. Iar dacă locuiești prea departe de sediu, te ajutăm cu decontarea transportului.
- Excelezi în ceea ce faci? Atunci poți fi unul dintre cei care primesc bonusuri de performanță.
- Primești 40 de lei/zi, încărcați pe un card cu care poți plăti rapid și contactless.
- Ai o asigurare medicală privată și sprijin financiar pentru dispozitive de corecție a vederii - acoperim o parte din costul ochelarilor de vedere.
- Când pleci în delegație, pe lângă cazare și transport, beneficiezi de o diurnă medie de 90 de lei/zi.
- Poți lucra și de acasă, în sistem hibrid, dacă domeniul tău de activitate permite acest lucru - chiar și noi scriem acest anunț de acasă.
- Primești două pensii după ce nu vei mai lucra? Da, e posibil. Pe lângă pensia din sistemul public, vei avea și o pensie facultativă, cu contribuția plătită de companie, pentru un plus de siguranță financiară.
- În plus, pornești de la 25 de zile de concediu de odihnă și poți ajunge până la 30 de zile, mai multe decât în alte companii. Ai și zile libere suplimentare pentru evenimente importante din viața ta. După ce te întorci din concediu, noi îți decontăm o parte din costul serviciilor turistice.
Aplică până la data de: 14.09.2025
ID: 239671
Departament: Servicii Generale
Nr poziții vacante: 1
Tipul Contractului: Permanent
Mod de lucru: Birou/TerenCunoaște-ne mai bine