Asistent relatii publice si secretariat
Temad
- Brașov
- Permanent
- Full-time
- studii superioare
- excelente competențe organizatorice și de comunicare;
- cursul și experiența în secretariat/administrativ reprezintă un avantaj;
- operare PC: pachetul MS Office (Word, Excel, Power Point) - nivel avansat;
- excelenta cunoastere a limbii engleze scris/ vorbit/ citit;
- cunoașterea unei alte limbi străine constituie avantaj;
- competente de comunicare;
- buna memorare a datelor, atentie distributiva;
- competențe înalte de planificare;
- manifesta spirit de echipă și prezență carismatică.
- asigură prezența permanentă in secretariatul general al companiei;
- răspunde de gestionarea întregii activități de protocol și achiziții protocol;
- asigură activitatea de primire, înregistrare, repartizare a corespondenței;
- reia mesajele telefonice, verbale și scrise și le transmite persoanei căreia îi sunt destinate;
- ofera clientilor informatii cu privire la sortimentimentul de marfa, coordonatele agentilor de vanzari, precum și orice alte date solicitate;
- Asigurare medicala privata;
- Tichete de masa;
jobssup