Office assistant- student

Centrul de Meditații și Dezvoltare Personală

  • București
  • Permanent
  • Part-time
  • Acum 9 zile
Scurta descriere a companieiCentrul de meditatii si dezvoltare personala ofera servicii de meditatii elevilor claselor V-XII la majoritatea materiilor scolare. Ne adresam si absolventilor din anii anteriori care nu au promovat examenul de bacalaureat. Lucram cu drag pentru a sprijini indeplinirea oricarui obiectiv scolar, fie ca acesta reprezinta asimilarea materiei scolare, promovarea unor examene, corigente, sau pregatirea pentru examene de diferenta.CerinteTu trebuie să:
  • Dai dovadă de implicare;
  • Gestionezi cu seriozitate atribuțiile specifice postului;
  • Ești o persoană bine organizată, capabilă să urmeze un set de proceduri la care ai acces permanent , elaborat tocmai pentru a-ți servi ca instrument ajutător;
  • Cunoști foarte bine normele actuale ale limbii române;
  • Ai cunoștințe de bază ale pachetului Microsoft Office;
  • Ai o atitudine pozitivă și ești deschis/ă la comunicare constructivă;
  • Îți dorești dezvoltarea unor skill-uri valoroase, precum ascultarea activă, managementul resurselor umane și al timpului, abilitatea de a soluționa într-un mod eficient provocările.
ResponsabilitatiResponsabilități:
Ca parte din echipa noastră vei avea următoarele responsabilități:
  • Monitorizarea e-mailurilor, rezolvarea sarcinilor primite și transmiterea răspunsurilor, după caz;
  • Recepționarea apelurilor telefonice;
  • Pregătirea, transmiterea și ulterior preluarea documentelor aferente noilor colaborări;
  • Menținerea evidenței documentelor și ordinea acestora;
  • Încasarea onorariilor de la beneficiarii activi;
  • Întocmirea actelor de contabilitate primară la fiecare început de lună;
  • Realizarea de modificări în ceea ce privește orarul ședințelor de meditații, printr-o platformă dedicată;
  • Programarea întalnirilor la solicitarea Managerului;
  • Soluționarea eficientă a diverselor situații neașteptate care pot apărea.
Alte informatiiBeneficii:
  • În primele 3 luni vei avea parte de coordonarea noastră și îți vom pune la dispoziție resursele de care ai nevoie pentru a-ți desfășura activitatea;
  • Responsabilitățile îndeplinite în mod corespunzător sunt apreciate si răsplătite din punct de vedere financiar;
  • Pachetul salarial se discută la interviu și include salariu de bază + tichete de masă;
  • Programul este unul part-time, in timpul anului școlar se lucrează în două schimburi și este structurat astfel:
O săptămână se lucrează în zilele de Luni, Miercuri și Joi: 9.00 - 13.30, Sâmbătă: 9.00 - 17.00
Săptămâna următoare: Luni - Vineri 14.30 - 19.00.
Din punct de vedere al flexibilității, se pot realiza anumite modificări cu acordul Managerului.
  • Abonament METROREX + STB decontat;
  • Abonament IMM Plus - Rețeaua de Sănătate Privată Regina Maria;
  • Mare parte din sarcini se rezolvă într-un soft ușor de utilizat și nu necesită cunoștințe anterioare;
  • Loc de lucru plăcut și liniștit, dotat cu echipament specific activității de birou;
  • Lucrăm cu oameni de calitate și punem accent pe abilitățile acestora.
Învățăm unii de la alții și unii din greșelile altora, dar nu ne place să facem aceeași greșeală de două ori.Acesta NU este un job pentru cineva care nu-și dorește stabilitate! Căutăm pe cineva pe termen lung!Sunt luate în calcul doar CV-urile din care rezultă calitatea de student în prezent. E obligatorie completarea interviului online.Poti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa iti faci si un CV.
Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau poti importa datele din Linkedin sau Facebook.

Hipo.ro

Job-uri similare

  • Front Desk Office Assistant

    Meya Pro

    • București
    Scurta descriere a companiei Cerinte - Studii medii finalizate (minim); - Experienta demonstrata pe o pozitie similara minim 1 an; - Cunostinte foarte bune de operare MS Offi…
    • Acum 24 de zile
  • Office Assistant

    Randstad

    • București
    Ce căutăm la tine? Nu-ți face griji, nu trebuie să știi totul din prima! Dar ar fi super dacă ai: Capacitatea de a jongla cu mai multe sarcini în același timp, fără să-ți pierzi…
    • Acum 1 lună
  • Store Sales Assistant

    Flexible HR

    • București
    Sales Assistant – Funky Buddha Store (Park Lake Bucharest) Căutăm un nou coleg sau o nouă colegă pasionat/ă de modă, care să se alăture echipei în magazinul Funky Buddha din Park…
    • Acum 2 luni