
Retail Customer Services Officer (1 year contract)
- București
- Permanent
- Full-time
- ai încredere în forțele proprii și vrei să te dezvolți constant;
- ai excelente abilități de comunicare, îți place să vorbești cu oamenii și îți este ușor să te pui în locul lor;
- ești atent(ă) la nevoile exprimate și neexprimate ale clienților și ești interesat(ă) să construiești relații bune, oferindu-ți suportul;
- ești o persoană organizată, cu bune abilități de planificare;
- acorzi o atenție sporită detaliilor și ai abilități de investigare;
- poți lucra într-un mediu dinamic și ai capacitatea de a gestiona simultan solicitări variate, păstrând o atitudine optimistă;
- ești o persoană autonomă, capabilă să rezolve diverse task-uri în mod independent;
- îți place să fii parte dintr-o echipă, să colaborezi și să-ți ajuți colegii.
- studii superioare finalizate
- disponibilitate de lucru în intervalul 9:00-17:30 (luni-vineri)
- experiența anterioară pe un rol similar reprezintă un avantaj
- cunoști limba engleză la nivel conversațional (scris și vorbit)
- vei gestiona în mod eficient solicitările clienților și îi vei consilia cu privire la contractele de asigurări și pensii private, prin telefon, email și scrisori;
- te vei implica în identificarea celor mai bune soluții pentru solicitările clienților, prin colaborarea cu departamentele specializate;
- le vei oferi clienților suport pentru a utiliza NNDirect (aplicația NN dedicată clienților);
- vei contacta clienții pentru a lămuri și a găsi rezolvări la diverse situații, ca suport pentru alte departamente.
- oportunități de continuă dezvoltare personală și profesională în cadrul companiei
- un mod de lucru hibrid