HR Admin Specialist - det. 24 luni (f/m)

Lidl

  • București
  • Temporar
  • Full-time
  • Acum 1 oră
Impreuna suntem Lidl, angajator de top pentru al 9-lea an consecutiv in Romania si pentru al 8-lea an in Europa. Vino alaturi de noi sa faci parte dintr-o echipa pe care te poti baza, in care poti creste si de la care poti invata in fiecare zi. Conteaza pe noi pentru un job care iti ofera toate beneficiile si oportunitatile care conteaza pentru tine. Rolul tau
  • Vei fi responsabil de redactarea si gestionarea documentelor necesare angajarii/ modificarii/ suspendarii/ incetarii CIM;
  • Vei intocmi si mentine actualizat atat dosarul de personal si fisele de post, cat si arhiva documentelor;
  • Vei verifica si actualiza informatiile angajatilor in sistemul de administrare personal si salarizare (SAP HR);
  • Vei fi responsabil de actualizarea si corectarea informatiilor in Reges (Revisal);
  • Vei fi persoana de contact pentru colegii din companie pentru diversele lor solicitari (intrebari, documente, adeverinte) venite prin Hotline-ul dedicat si te vei asigura ca acestea sunt solutionate;
  • Vei fi implicat cu recurenta in implementarea diferitelor proiecte, in eficientizarea proceselor si in actualizarea procedurilor de lucru interne din departament.
Oferta noastra
  • Venit mediu brut lunar incepand de la 11600 RON raportat la norma de lucru mentionata in anunt (include salariu brut, tichete de masa, prime si bonusuri);
  • Conteaza pe noi pentru un plan personalizat de onboarding si un mentor dedicat;
  • Pentru ca sanatatea ta conteaza pentru noi, vei beneficia de asigurare medicala privata si asigurare de viata si accident;
  • Conteaza pe noi pentru zile de concediu in plus, pe masura ce cresti alaturi de noi;
  • Ne dorim ca ziua ta de nastere sa fie speciala si de aceea, iti oferim o zi libera de care sa te bucuri;
  • Conteaza pe noi pentru dezvoltarea ta continua asigurata de programele de training dedicate pe care le oferim.
#NoiLidl asiguram un sistem de salarizare echitabil si nediscriminatoriu pentru toate rolurile din cadrul companiei.
  • Ai studii superioare finalizate;
  • Ai experienta de minimum 2 ani in domeniul Administrarii de Personal si cunosti legislatia muncii;
  • Ai cunostinte de utilizare a unui soft de administrare personal; reprezinta un avantaj cunostinte de utilizare SAP HR;
  • Cunosti limba engleza cel putin la nivel mediu, cunoasterea limbii germane constituie un avantaj;
  • Ai cunostinte bune de operare MS Office;
  • Ai abilitati foarte bune de comunicare si colaborare, cat si lucru in echipa;
  • Ai abilitati excelente de organizare, prioritizare si atentie la detalii.
Suntem prezenti pe piata din Romania din 2011, iar de atunci ne dezvoltam sustenabil, oferind produse de calitate clientilor, respect partenerilor, sustinere comunitatilor locale, iar angajatilor nostri, un loc de munca sigur ce tine cont de beneficiile care conteaza pentru ei cu adevarat.
In prezent, in Romania avem peste 300 de magazine, 6 centre logistice si peste 10.500 de angajati in toata tara. In 2023, am fost desemnati Angajator de Top atat in Romania pentru al 7-lea an consecutiv, iar in Europa pentru al 6-lea an consecutiv.
Fie ca lucreaza in magazine, in depozite sau in sediile administrative, toti colegii nostri se dedica acelorasi valori si motivatiei de a fi zi de zi, impreuna, tot mai buni.

Hipo.ro

Job-uri similare

  • HR Admin Specialist - det. 24 luni (f/m)

    Lidl

    • București
    Impreuna suntem Lidl, angajator de top pentru al 9-lea an consecutiv in Romania si pentru al 8-lea an in Europa. Vino alaturi de noi sa faci parte dintr-o echipa pe care te poti ba…
    • Acum 14 zile
  • Junior HR Admin @Deloitte

    Entry Level Jobs in TOP Companies - Hipo.ro

    • București
    Poti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa iti faci si un CV. Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau poti import…
    • Acum 21 de zile