Call center - Receptie clienti
Beraria H
- București
- Permanent
- Full-time
- Ai mai lucrat pe un post similar
- Experienta in call center, de minim 2 ani
- Ai bune abilitati de comunicare ︉si organizare
- Ai simtul umorului (necesar pentru integrarea in echipa Berariei H)
- Persoana dinamica, responsabila, serioasa, rezistenta la stres
- Experienta si ambitia de a avansa te recomanda
- Ai capacitate de concentrare, inițiativă și esti orientat către client;
- Esti disponibil dе lucru în ture și weekend;
- Vorbesti limba engleza, la nivel conversational
- Ai cunostinte de MS Office (Microsoft Excel, Microsoft Word, Microsoft Outlook)
- urmareste si verifica in permanenta numarul de bilete vandute/eveniment cu rezevarile si locurile disponibile
- ofera informatii cu privire la calendarul de evenimente
- participa activ in preluarea rezervarilor telefonice si introducerea lor in sistem
- realizeaza rapoarte cu statusul rezervarilor pentru fiecare eveniment.
- te descurci cu operarea PC (folosim pentru managementul rezervarilor si biletelor vandute un soft dedicat, destul de complex, dar care iti usureaza munca)
- activitatea se desfasoara de la birou (locatia Beraria H), unde te asteapta o echipa tanara si cu chef de viata!
jobssup