CERINȚE: Punctualitate, adaptabilitate și inițiativă Orientare către client, corectitudine profesională și atenție la detalii Capacitate de lucru în echipă și abilități de organizare și planificare Cunoștințe solide de utilizare a computerului (MS Office) Permis de conducere categoria B Disponibilitate pentru deplasări scurte în țară Cunoștințe de limba engleză sau franceză – nivel mediu RESPONSABILITĂȚI: Oferirea de consultanță tehnică și comercială clienților Elaborarea, împreună cu șeful de departament, a proiectelor de montaj echipamente (inclusiv necesarul de accesorii, calculul costurilor de montaj și service) Asigurarea calității lucrărilor tehnice de instalare a echipamentelor furnizate, conform standardelor furnizorilor si ale companiei Întocmirea documentației specifice activității (procese-verbale de punere în funcțiune, intervenții service etc.) Realizarea de rapoarte lunare responsabilului de departament BENEFICII: Mediul unei companii dinamice, cu o perspectivă globală și oportunități de creștere profesională Posibilități de dezvoltare și avansare în carieră Echipamente furnizate de companie: mașină de serviciu, telefon și toate instrumentele necesare desfășurării activității Pachet salarial adaptat experienței și pregătirii profesionale Asigurare privată de sănătate și beneficii suplimentare conform politicii companiei Dacă ai experiență în vânzări B2B și înțelegi importanța accesibilității pentru clădiri publice, comerciale și rezidențiale, acest rol îți va oferi oportunitatea de a contribui activ la îmbunătățirea infrastructurii și a mobilității.