Customer Support Team Lead
Bitcoin Romania
- București
- Permanent
- Full-time
- Licență în comunicare, administrarea afacerilor sau un domeniu conex (de preferat).
- Experiență dovedită de cel puțin 2 ani într-un mediu de call center, de preferință incluzând experiență într-un rol de supervizare sau de conducere.
- Abilități de conducere și management, cu capacitatea de a inspira și motiva membrii echipei.
- Abilități de comunicare excelente, atât verbale cât și scrise, cu capacitatea de a interacționa eficient cu clienții și membrii echipei.
- Cunoașterea aplicațiilor software Microsoft Office și soluții specifice call center (. While1).
- Abilitatea de a prospera într-un mediu dinamic, cu ritm rapid și de a se adapta la prioritățile în schimbare.
- Abilități puternice de rezolvare a problemelor și atenție la detalii.
- Capacitatea de a lucra cu program flexibil, inclusiv la sfârșit de săptămână, după cum este necesar.
- Oferiti customer support fizic, telefonic si prin chat pentru clientii companiei
- Conduceți prin exemplu și oferiți coaching, feedback și formare continuă membrilor echipei pentru a le îmbunătăți abilitățile și capacitățile.
- Monitorizați și evaluați performanța echipei și luați măsuri corective după cum este necesar pentru a îmbunătăți performanța.
- Gestionați întrebările escaladate ale clienților și rezolvați problemele în timp util și profesional.
- Colaborati cu alte departamente pentru a asigura comunicarea și coordonarea fără întreruperi a activităților.
- Optimizați procesele fluxului de lucru și îmbunătățiți eficiența generală a echipei.
- Generați rapoarte și analizați datele pentru a identifica tendințele, modelele și zonele de îmbunătățire.
- Sansa de a lucra in domeniul crypto, un domeniu inovativ si de viitor
- Amplasare birou ultracentrala
- Mediu de lucru colaborativ și de sprijin
- Proiecte interesante și provocatoare
jobssup