Sef service/sef atelier reparatii - instalatii HVAC si echipamente

ABC Human Capital

  • București
  • Permanent
  • Full-time
  • Acum 12 zile
  • Aplică ușor
Responsabilitati:  Coordonarea si asigurarea intregului proces de service si mentenanta echipamentelor livrate de catre compania pe care o reprezinta, inclusiv eventualelor elemente de productie, in conformitate cu obiectivele, programul si standardele de calitate ale firmei.  Functionarea corespunzatoare a firmei din punct de vedere tehnic si oferure servive clienti in conformitate cu politicile si strategia de productie a firmei.  Organizarea si coordonarea intregului proces de coordonare si interventie in timp util, reglemenat de contractele semnate cu clientii companiei si aplicare a celor mai bune solutii tehnice si economice pentru lucrarile intreprinse pentru acitivitatea de intretinere si reparare a utilajelor si instalatiilor.  Urmareste si coordoneaza procesul de livrare echipamente si asigura asistenta tehnica la montarea si punerea in functiune.  Realizeaza deplasari in timp util pentru constatarea defectelor si repararea instalatiilor si echipamentelor specifice proiectului desemnat.  Contribuie cu feed-back privind costurile de reparatie si interventie, in faza de ofertare pentru diverse proiecte mentionate de sefii ierarhici.  Coordoneaza si asigura desfasurarea ritmica a procesului, urmarind realizarea sarcinilor in conformitate cu planul cerut de seful ierarhic.  Aproba instructiunile tehnologice pentru fiecare faza de interventie, atat la implementarea cat si la modificarea lor, pentru subordonatii sau subcontractantii din subordine.  Realizeaza rapoarte complete de interventie, confrom modelelor puse la dispozitie de sefii ierarhici.  Verifica partea de proiectare (pozitionari echipamente, elemente de masura si control, etc) si notifica eventualele erori sau propuneri ce pot contribui la imbunatatirea si reducerea costurilor pentru service si mentenanta.  Coordoneaza introducearea in fabricatie a eventualelor de noi produse  Asigura resursele materiale si informationale necesare pentru implementarea politicii corecte in domeniul calitatii; Cerinte:  Studii superioare in domeniul tehnic de activitate; de specialitate: instalatii, energetica;  Cursuri speciale: operare PC, Autocad, limbi straine – engleza tehnica obligatoriu, management organizational.  Cunostinte si deprinderi: cunostinte tehnice in domeniul instalatiilor si eventual in sectorul energiei, cunostinte in domeniul mecanic si electric.

Revista Cariere