ASISTENT MANAGER
Morgan Sol
- București
- Permanent
- Full-time
Dovediți o atitudine diplomată, dinamică, sociabilă, atentă la detalii, responsabilă, cu o gândire constructivă.
Abilități excelente de organizare.
Cunoștințe minime de limba engleză.ResponsabilitatiÎn postura de ASISTENT MANAGER, veți desfășura următoarele activități:Asigurarea suportului administrativ al companiei
Gestionarea relației cu furnizorii de servicii
Colectarea și centralizarea documentelor în vederea trimiterii către departamentul contabil
Copiere, scanare și arhivare documente de firmă
Emiterea și transmiterea facturilor fiscale către clienți
Transmiterea documentelor prin curier sau e-mail
Discuții telefonice cu parteneri, furnizori și clienți
Redactarea documentelor în Word și centralizarea situațiilor în Excel. Alte informatiiDacă vă alăturați echipei, veți avea de câștigat!Un job pe termen lung într-o companie în continuă dezvoltare, cu posibilitatea de a vă dezvolta profesional.
Veți fi recompensat cu un salariu motivant în strânsă corelație cu activitatea și implicarea dvs.
Hipo.ro