Asistent administrativ- Centru educational de limbi straine
BIA Human Capital Solutions
- București
- Permanent
- Full-time
Candidatii vor fi informati de catre personalul BIA Human Capital Solutions care este domeniul in care clientul isi desfasoara activitatea, cat si identitatea clientului, in masura in care aceasta nu a fost explicitata in anuntul de recrutare.Dupa finalizarea proiectului de recrutare, avand in vedere faptul ca BIA Human Capital Solutions este o companie de recrutare, care isi poate derula activitatea doar daca detine o baza de date de potentiali candidati, urmatoarele date personale vor fi pastrate in baza noastra de date, pentru a va tine la curent cu viitoarele pozitii ce se potrivesc profilului dumneavoastra.In cazul in care nu sunteti de acord, ne puteti informa prin transmiterea unui e-mail la adresele de contact de pe site-ul nostru.Va rugam ca inainte sa aplicati la acest anunt de recrutare sa accesati politica noastra de confidentialitate prevazuta pe site-ul nostru. In cazul in care nu sunteti de acord cu modalitatea in care va prelucram datele cu caracter personal, va rugam sa nu aplicati la acest anunt.CerinteBIA HCS recruteaza pentru clientul sau, un centru educational de limbi straine, un Asistent administrativ. Locatia: Bucuresti, sector 1 (Piata Presei). Activitatea se desfasoara de la birou.
Program de lucru: 8h/zi, in intervalul orar 11:00-19:00 sau 12:00-20:00, in functie de planificare.Acesta este alternativ: o saptamana de luni pana vineri, iar urmatoarea de marti pana sambata.Cerinte:
- Bune abilitati de comunicare si relationare;
- Competente digitale;
- Organizare;
- Limba engleza- B2Responsabilitati- Sa ofere suport clientilor atat fata in fata cat si pe email;
- Sa sprijine coordonatorul departamentului de vanzari si relatii clienti;
- Gestionarea reclamatiilor venite din partea clientilor;
- Oferirea de informatii privind produsele centrelui de predare.
- Realizarea de campanii telefonice catre clienti sau potentiali clienti.Beneficii
- Training-uri
- Cursuri
Hipo.ro