Account Manager - Back Office
Professional
- București
- Permanent
- Full-time
- Bune abilitati de comunicare scrisa și verbala;
- Compentențe de tip customer service: amabilitate, negociere, comunicare, persuasiune;
- Capacitatea de asimilare rapida a cunostințelor si de prioritizare a activitatilor;
- Atentie la detalii, abilitatea de a procesa informatii din tabele și rapoarte;
- Responsabilitate, initiativa;
- Abilitați de lucru in echipa;
- Experienta in posturi ce presupun relationarea cu clientii/ in domeniul bancar reprezinta un avantaj;
- Cunostinte foarte bune de operare PC: MS Office Word, Excel, Outlook si navigare internet;
- Cunostinte de limba engleza - nivel mediu. Responsabilitati- Prelurea notificarilor si oferirea suportului clientilor în functie de solicitarea facuta;
- Rezolvarea situatiilor in conformitate cu procedurile interne;
- Identificarea nevoilor si asteptarilor clientilor prin contactare telefonica, email sau chat;
- Receptionarea intrebarilor, recomandarilor si reclamatiilor clientilor;
- Contactarea telefonica a clientilor care achizitioneaza serviciile din portofoliul companiei;
- Identificarea nevoii clientilor si recomandarea serviciului adecvat;
- Gestionarea portofoliului de clienti existenti;
- Prezentarea si promovarea serviciilor si produselor companiei. Alte informatiiDacă indeplinesti cerintele si iti doresti sa ai parte de un mediu de lucru dinamic, asteptam sa te cunoastem!
Hipo.ro