Account Manager - Back Office

Professional

  • București
  • Permanent
  • Full-time
  • Acum 1 lună
Scurta descriere a companieiProfessional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market.We define our approach and evolution through key-words like professionalism, dedication, promptitude, flexibility and ethics. We take pride of a reputation that obliges and challenges us to discover and develop new methods, designed to respond to our clients need. CerinteSuntem in cautarea unui Account Manager - Back Office pentru unul dintre clientii nostri, in Bucuresti. Daca esti o persoana proactiva, cu abilitati excelente de comunicare si cu o atentie deosebita la detalii, te invitam sa aplici pentru aceasta pozitie.Care sunt cerintele?- Studii superioare;
- Bune abilitati de comunicare scrisa și verbala;
- Compentențe de tip customer service: amabilitate, negociere, comunicare, persuasiune;
- Capacitatea de asimilare rapida a cunostințelor si de prioritizare a activitatilor;
- Atentie la detalii, abilitatea de a procesa informatii din tabele și rapoarte;
- Responsabilitate, initiativa;
- Abilitați de lucru in echipa;
- Experienta in posturi ce presupun relationarea cu clientii/ in domeniul bancar reprezinta un avantaj;
- Cunostinte foarte bune de operare PC: MS Office Word, Excel, Outlook si navigare internet;
- Cunostinte de limba engleza - nivel mediu. Responsabilitati- Prelurea notificarilor si oferirea suportului clientilor în functie de solicitarea facuta;
- Rezolvarea situatiilor in conformitate cu procedurile interne;
- Identificarea nevoilor si asteptarilor clientilor prin contactare telefonica, email sau chat;
- Receptionarea intrebarilor, recomandarilor si reclamatiilor clientilor;
- Contactarea telefonica a clientilor care achizitioneaza serviciile din portofoliul companiei;
- Identificarea nevoii clientilor si recomandarea serviciului adecvat;
- Gestionarea portofoliului de clienti existenti;
- Prezentarea si promovarea serviciilor si produselor companiei. Alte informatiiDacă indeplinesti cerintele si iti doresti sa ai parte de un mediu de lucru dinamic, asteptam sa te cunoastem!

Hipo.ro

Job-uri similare

  • Back Office Automotive

    SGS

    • București
    Descrierea companiei SGS este cea mai mare companie de inspecţie, verificare, testare si certificare din lume. Fondata in 1878 in Franţa la Rouen, SGS este recunoscut ca fiind …
    • Acum 1 zi
  • Reprezentant Relații Clienți - Back Office

    Professional

    • București
    Job Description: Suntem în căutarea unui Reprezentant Relații cu Clienți Back Office pentru clientul nostru. Candidatul ideal trebuie să aibă abilități excelente de comunicare, s…
    • Acum 1 lună
    • Aplică ușor
  • Reprezentant Relații Clienți - Back Office

    Professional

    • București
    Job Description: Suntem în căutarea unui Reprezentant Relații cu Clienți Back Office pentru clientul nostru. Candidatul ideal trebuie să aibă abilități excelente de comunicare, s…
    • Acum 1 lună
    • Aplică ușor